0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обґрунтування вибору стратегії підприємства (ID:254394)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 82
Рік виконання: 2018
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та види стратегії підприємства 5 1.2. Система факторів, які формують вибір стратегії підприємства 13 1.3. Характеристика методів формування та реалізації стратегії підприємства 20 1.4. Вітчизняний та зарубіжний досвід обґрунтування вибору стратегії підприємства 23 Висновки до розділу 1 28 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ПАТ «БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» 31 2.1. Характеристика економічної діяльності підприємства 31 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 38 2.3. Діагностика зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства та оцінка діючої стратегії його розвитку. 49 Висновки до розділу 2 54 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ПАТ «БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» 56 3.1. Обґрунтуванням напрямів удосконалення методики обґрунтування вибору стратегії ПАТ «Білоцерківський хлібокомбінат» 56 3.2. Розробка стратегічних заходів з поліпшення фінансового становища «ПАТ Білоцерківський хлібокомбінат» та оцінка їх ефективності 63 Висновки до розділу 3. 71 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та види стратегії підприємства Сучасне визначення стратегії важко сформулювати одним реченням. Багато авторитетних вчених пропонували власне бачення змісту стратегії, але їхні визначення мають різний зміст. Глобалізація економічних процесів, зростання конкуренції між виробниками, збільшення впливу високотехнологічних компаній обумовили широке визнання стратегічного мислення як єдиного правильного підходу до управління підприємством в умовах ринку і вже у 80-90-х рр. стратегія стає невід'ємною частиною управління бізнесом практично у всіх країнах з ринковою економікою. Розгляд існуючих концепцій стратегії дозволяє виділити декілька підходів до визначення сутності стратегії. Класичним підходом до визначення стратегії є її ототожнення із засобом досягнення цілей підприємства. Він заснований на тому, що формулювання стратегічних цілей підприємства невід'ємно пов'язане з розробкою шляхів їх досягнення і тому в даному розумінні стратегія визначається як план або модель дій. Так А. Чандлер розглядав стратегію як визначення основних довгострокових цілей і орієнтирів підприємства, визначення курсу дій і розподіл ресурсів, необхідних для їх досягнення. При цьому основним процесом у виборі та розробці стратегії він визначав раціональне планування [6]. Б. Карлофф визначив стратегію як узагальнюючу модель дій, необхідних для досягнення встановлених цілей шляхом координації і розподілу ресурсів компанії [3]. Д. Куінн також, поділяючи їх погляди, визначав стратегію як план, що інтегрує основні організаційні цілі, політику та дії, які можна об’єднувати в єдине ціле [5]. Отже, можна зробити висновок, що за цим підходом стратегія охоплює процес цілеутворення і є засобом координації цілей і ресурсів. Другим концептуальним підходом є розуміння стратегії як набору правил прийняття рішень. Він пов’язаний з подальшими дослідженнями у цій області таких вчених як: Г. Мінцберг, І. Ансофф, М. Портер. Проводячи дослідження стратегічної поведінки великих корпорацій на конкурентних ринках, Г. Мінцберг з’ясував, що стратегія є не тільки планом, а комплексом рішень та дій; і є не послідовністю виконання запланованого, а прямо протилежне цьому, це відправна точка [5]. І. Ансоф, використовуючи концепцію стратегічного менеджменту, зазначав, що стратегія один з декількох наборів правил прийняття рішення щодо поведінки організації, і виділив чотири групи правил: правила встановлення відносин підприємства із зовнішнім середовищем; правила встановлення відносин і процесів всередині підприємства; правила ведення щоденних справ; засоби вимірювання результатів сьогоденної і майбутньої діяльності компанії.