0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес - план як стратегічний план розвитку підприємства (ID:27746)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 73
Рік виконання: 2009
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти бізнес-планування на підприємстві 1.1. Суть та значення інвестицій в ринковій економіці 1.2. Бізнес – план як засіб обгрунтування інвестиційного проекту 1.3. Елементи бізнес – плану та основні етапи його створення 1.4. Оцінка економічної ефективності реалізації бізнес – проекту Розділ 2. Практичні засади дослідження інвестиційної привабливості підприємства 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Діагностика фінансового стану підприємства для майбутніх інвесторів 2.3. Оцінка ефективності роботи підприємства та його інвестиційної привабливості Розділ 3. Розробка і обгрунтування бізнес - плану підприємства Висновки Список використаних джерел Додатки Бізнес-план — це документ, що описує всі основні аспекти майбутньої діяльності, аналізує проблеми, з якими можна зіткнутися, а також визначає засоби їх вирішення. Складання бізнес-плану необхідне з багатьох причин: він дає можливість прослідкувати через певні проміжки часу досягнення результатів роботи і тим самим отримати можливість відреагувати належним чином на потенційні проблеми, які можуть виникнути, як на початку діяльності, так і в її розвитку і за необхідності змінити або відкоригувати бізнес-стратегію. По-перше, процес формування бізнес-плану є ефективним методом фокусування ідей підприємця, оскільки дозволяє визначити свої цілі й оцінити власні можливості для організації бізнесу та успішного правління ним. Крім того, він є засобом для перевірки спроможності майбутньої діяльності ще до початку фінансових вкладень. По-друге, процес планування визначає параметри та завдання, які є критеріями оцінки розвитку та рентабельності бізнесу. По-третє, лише незначна частина підприємців має необхідні ресурси для повного самофінансування, більшість з них час від часу потребує додаткового фінансування, якщо не на початковій стадії, то на наступних стадіях розвитку бізнесу. Отже, бізнес-план - це план розвитку, який необхідно складати для засвоєння нових сфер діяльності, створення нового бізнесу. Він є моделлю підприємницької діяльності, в якій використано всі напрацювання традиційного планування стосовно категорій ринкової економіки. ВАТ «Корсунь-Шевченківське ХПП» займається двома видами діяльності -промисловою і хлібоприймальною. Вартість майна в 2007 році зростає порівняно із попереднім роком на 30,5 тис.грн. або 1,19% і на 1572,8 тис.грн. або 60,61% в 2008 році. При чому оборотні активи збільшуються на 448,2 тис.грн. або 94,34% в 2008 році, хоча в 2007 році знизились на 263,9 тис.грн. або 35,71%, необоротні активи зросли в 2007 році на 294,4 тис.грн. або 16,13% і в 2008 році на 1124,6 тис.грн. або 53,05%. Сума власного капіталу в 2007 році зросла на 204, 2 тис.грн. або 10,4% і в 2008 році на 171,2 тис.грн. або 7,89%, залученого – знизилась на 173,7 тис.грн. або 18,95% в 2007 році, але зросла в 2008 році на 1401,6 тис.грн. або 328,78%. Чистий дохід зріс в 2007 році на 885,1 тис.грн. або 40,85%, а в 2008 році на 649 тис.грн. або 21,27%; собівартість реалізованої продукції зросла в 2007 році на 659,8, тис.грн. або 33,47%, а в 2008 році на 859,8 тис.грн. або 32,66%; валовий прибуток збільшився на 225,3 тис.грн. або 115,36% в 2007 році, а році знизився на 210,5 тис.грн. або 50,05%; чистий прибуток підприємства має негативну тенденцію до зниження – в році - на 67 тис.грн. або 14,7%, в 2008 році на 33 тис.грн. або 16,16%. Чисельність працівників знижується в 2007 році на 1 особу, але зростає в 2008 році на 9 осіб. Фонд оплати праці зростає в 2007 році на 171,5 тис.грн. або 20,63% і в 2008 році на 421,9 тис.грн. або 42,07%. Середньомісячна заробітна плата працівника в 2007 році збільшилась на 199,92 грн. або 22,22% і в 2008 році ще зросла на 297,2 тис.грн. або 27,03%. Виробіток одного працівника збільшився на 12,02 тис.грн. в 2007 році і на 3,38% в 2008 році. В третій частині роботи розроблено бізнес-план виробництва нової продукції ВАТ «Корсунь-Шевченківського ХПП». Проект передбачає будівництво пекарні при даному підприємстві. Сутність проекту полягає у налагодженні виробництва хліба та хлібобулочних виробів для забезпечення потреб населення Корсунь-Шевченківського району у високоякісних і різноманітних хлібобулочних виробах. Варто сказати, що підприємство здатне довести свій продукт до споживача. Головне завдання проекту -довести потенційним інвесторам, що підприємство в змозі реально виготовити необхідну кількість товарів відповідної якості у встановлені строки. Перелік графічного матеріалу: Таблиця 1.1 Класифікація інвестиційних проектів Рис. 2.1 Структура ВАТ «Корсунь – Шевченківського ХПП» Таблиця 2.1 Основні техніко – економічні показники діяльності ВАТ «Корсунь-Шевченківське ХПП» Таблиця 2.2 Оцінка структури і динаміки майна підприємства Таблиця 2.3 Аналіз динаміки та структури джерел утворення майна підприємства Таблиця 2.4 Аналіз ліквідності балансу за 2006-2008 р.р. (в тис.грн) Таблиця 2.5 Показники ліквідності та платоспроможності ВАТ «Корсунь - Шевченківське ХПП» Таблиця 2.6 Динаміка показників рентабельності підприємства Таблиця 2.7 Показники фінансової стійкості ВАТ “Корсунь - Шевченківське ХПП” Таблиця 2.8 Динаміка фінансових результатів діяльності підприємства ВАТ «Корсунь - Шевченківське ХПП» Таблиця 2.9 Оцінка складу фінансових результатів Таблиця 3.1 Хімічний склад та енергетична цінність хлібопродуктів (середні дані) Таблиця 3.2 Оцінка конкурентноздатності продукції підприємства Таблиця 3.3 Місткість районного хліба та хлібобулочних виробів Таблиця 3.4 Стан виробництва і споживання хлібопродуктів в Україні Таблиця 3.5 Оптові й роздрібні ціни на борошно в Україні за 2006-2008 рр. Таблиця 3.6 Характеристика каналів збуту хліба та хлібобулочних виробів Таблиця 3.7 Комплекс обладнання для пекарні ВАТ «Корсунь-Шевченківського ХПП» Таблиця 3.8 Обсяги продажу хліба пекарні ВАТ «Корсунь – Шевченківського ХПП» за 2009 рік Таблиця 3.9 Обсяги продажу хліба та хлібобулочних виробів пекарні за 2010-2011 роки Таблиця 3.10 Штат пекарні Рис. 3.2 Структура ВАТ «Корсунь – Шевченківського ХПП» Рис. 3.3 Організаційна структура управління пекарні ВАТ «Корсунь – Шевченківського ХПП» Таблиця 3.11 План прибутків-збитків проекту за 2009 рік Таблиця 3.12 План руху грошових коштів за 2009 рік Таблиця 3.13 План прибутків-збитків проекту за 2010-2011 роки Таблиця 3.14 План руху грошових коштів за 2010-2011 роки Таблиця 3.15 Імовірні ризики й практичні заходи для зменшення їхнього впливу на хлібопекарне виробництво пекарні
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову