0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обгрунтування підвищення маркетингової стратегії підприємства (ID:54252)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 95
Рік виконання: 2014
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу: сутність,основні постулати, особливості концепції 1.2. Основні напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності 1.3. Система оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «БЕЛЬ ШОСТКА УКРАЇНА» 2.1. Загальна характеристика підприємства ПАТ «Бель Шостка України» 2.2.Аналіз господарської діяльності та оцінка фінансового стану підприємства ПАТ «Бель Шостка України» 2.3.Аналітичне оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства ПАТ «Бель Шостка України» 3.ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1.Проект підвищенння ефективності маркетингової діяльності ПАТ «Бель Шостка України» 3.2.Обгрунтування доцільності проекту підвищенння ефективності маркетингової діяльності ПАТ «Бель Шостка України» 4. АВТОМАТИЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНИХ РОЗРАХУНКІВ 4.1. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства та прогнозування тенденцій розвитку ринку ПАТ «Бель Шостка Україна» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову