Готові роботи

ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ДП РОШЕН (ID:931)

РозділЕкономіка підприємства
Тип роботи курсова
Рік виконання 2009
Кількість сторінок 50
Зміст Вступ 1. Теоретичні засади ціноутворення на підприємстві 1.2 Економічний зміст та значення цінової політики на підприємстві 1.3 Цілі та фактори цінової політики 1.4 Методи ціноутворення 2. Дослідження ціноутворення на підприємстві 2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 2.2 Дослідження формування цінової політики та оцінка впливу на результати діяльності підприємства 2.3 Удосконалення формування цінової політики підприємства Висновки Додатки Література
Ціна(грн.) 50

Замовлення

Замовлення