0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ДИТЯЧИХ ВИДАНЬ (ID:145589)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 73
Рік виконання: 2014
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
Дипломна робота складається зі вступу, у якому визначені мета та завдання роботи, об’єкт і предмет дослідження, з’ясовано наукову новизну, актуальність, трьох розділів та висновків. У першому розділі «Українська дитяча періодика: від тоталітаризму до демократії» розглянуто етапи формування української дитячої періодики в складі Радянського Союзу та коротко проаналізовано програмну діяльність цих видань. Також у цьому розділі ми втявили характерні особливості дитячої періодики та основні вимоги до оформлення преси для дітей. У другому розділі дипломної роботи «Типологія дитячих видань в Україні» проаналізовано основні типологічні характеристики дитячої періодики, вікові особливості дитячої аудиторії та функції преси для дітей. Третій розділ дослідження «Аналіз сучасних українських видань для дітей (на прикладах найрейтинговіших журналів України – «Барвінок», «Малятко», «Пізнайко», «Ангелятко» та газети «Клякса») присвячено аналізу конкертних дитячих періодичних видань, їхній типологічній приналежності, тематиці, рубрикам та впливу, який вони здійснюють на юних читачів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Періодичні видання для дітей в Україні сьогодні надзвичайно різноманітні. За даними Держкомтелерадіо України в нашій країні зареєстровано понад 305 друкованих видань для дітей та юнацтва загальнодержавної сфери розповсюдження. Звичайно, така кількість дитячої періодики свідчить про запит серед читачів на цей вид засобів масової інформації. Однак, далеко не всі періодичні дитячі видання мають що запропонувати юним читачам і обмежуються поданням лише розважальної інформації, великою кількістю ігрового матеріалу, оминаючи своєю увагою літературні твори, забуваючи про розвиток логічного мислення дитини, виховання в неї любові до своєї країні, заохочувати читати та пізнавати нове. Дитяча періодика – це та ніша загальної системи засобів масової інформації, яка на перший погляд сьогодні видається цілком заповненою, але при аналізі типологічної характеристики найпопулярніших дитячих видань України та їхньої тематичної спрямованості стають помітними деякі суттєві недоліки. Так, практично у кожному дитячому журналі чи газеті активно працюють відділи реклами, а основна увага стосовно продовження передплати приділяється саме дитині, а не її батькам. Редактори заохочують дитину просити батьків передплатити улюблене видання, а за це їм можна пообіцяти гарні оцінки (як це запропонував журнал «Познайка»). Однак, загалом мусимо відзначити позитивну тенденцію розвитку дитячої періодики в Україні. Оскільки конкуренція серед дитячих ЗМІ доволі висока, то більшість видань намагаються зацікавити читача новим підходом до засвоєння знань, до вивчення іноземних мов, ознайомлення з цікавими літературними творами. В дипломній роботі ми намагалися проаналізувати дитячі періодичні видання, які виходять на всій території України – від Заходу (журнал «Ангелятко»), Центру («Барвінок») і до Сходу (газета «Клякса»). Попри те, що практично всі ці видання мають загальнонаціональне розповсюдження, проте їхні редакції знаходяться у Львові, Києві, Запоріжжі, а тому через порівняльний аналіз ми прагнули виявити специфіку цих видань – мовну, тематичну, типологічну.