Готові роботи

Використання рекламних символів з метою впливу на масову свідомість (ID:23106)

РозділЖурналістика та видавнича справа
Тип роботи дипломна
Рік виконання 2011
Кількість сторінок 100
Зміст Зміст : Вступ Розділ 1. Теоретичні основи використання рекламних символів 1.1. Сутність та структура рекламного звернення 1.2. Використання символів в рекламі 1.3. Ефективність рекламного впливу символів Розділ 2. Використання рекламних символів з метою впливу на масову свідомість 2.1. Психологія масової свідомості та громадської думки 2.2. Вплив рекламних звернень на масову свідомість 2.3. Особливості використання рекламних символів в ЗМІ в Україні Розділ 3. Дослідження ефективності використання рекламних символів в спорті 3.1. Характеристика ТОВ «Спорттовари Боско» та історія розвитку 3.2. Особливості рекламної символіки марки Bosco Sport на олімпійському одягу в Росії та в Україні 3.3. Оцінка ефективності впливу на масову свідомість використання рекламної символіки марки Bosco Sport на олімпійському одягу Висновки Список використаних джерел
Ціна(грн.) 220

Замовлення

Замовлення