0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОБІРКА ЖУРНАЛІСТСЬКИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ АВТОРСЬКОЇ РАДІОПЕРЕДАЧІ (ID:238300)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 53
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ І. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА…………………………………………………..3 ВСТУП……………………………………………………………………………......3 1. Теоретичні засади підготовки радіопередач молодіжної тематики……………5 1.1. Історія становлення радіомовлення в Україні ……………………………….5 1.2. Авторська радіопередача як журналістський продукт …………………...….7 1.3. Види та жанри радійних програм. …………..………...…………………….10 2. Аналіз інформаційного радіоринку України та Сумщини……………….........13 3. Специфікація продукту………………………………………………………….15 3.1. Обґрунтування інформаційного продукту…………………………………....15 3.2. Структура та технічні характеристики інформаційного продукту…………18 3.3. Музичний та звуковий супровід……………………………………………...18 3.4. Специфікація аудиторії……………………………………………………….19 3.5. Авторська ідея…………………………………………………….....................20 3.6. Технічні і програмні засоби, необхідні для втілення продукту…………….22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………..……………….......22 ІІ. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ…………………………………..……………24 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...49 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному світі радіомовлення стало глобальним засобом масової інформації, засобом впливу на громадськість. Важливість впливу радіо на громадську думку пов'язана сьогодні з його масовістю та з можливістю бути суб'єктом громадянської журналістики. Радіомовлення є найстарішою складовою у системі електронних ЗМІ. Саме воно започаткувало усну журналістику та відкрило нові шляхи швидкого пошуку інформації. Сьогодні смаки суспільства змінюються блискавично, але радіо також змінюється, адаптуючись до потреб та інтересів споживачів. Якщо розглядати відмінності радіо від телебачення, радіо залишає місце для одержувача для уяви. Однак воно покладає більше відповідальності на самого репортера: важче спіймати увагу слухача. Слово, яке транслюється, повинно створювати почуття постійної присутності людини, впливати на емоції та почуття. Сучасні українці дуже вибагливі слухачі, їх уподобання змінюються так швидко, як і світ. Таким чином, перед журналістом існує низка питань, пов'язаних із залученням уваги та пошуку актуальних тем. Регіональне радіо працює, керуючись принципом конвергенції інтересів, та обов’язково знає усі проблеми своєї публіки. У період швидкого розвитку інформаційних технологій проблема радіозв'язку загострюється. Щороку кількість радіостанцій в Україні зменшується. Проте кабельне радіо залишається класичним прикладом радіожурналістики, а для деяких районних сіл досі єдиним джерелом інформації та комунікації із соціумом. Проблематика радіомовлення перебуває в колі інтересів як науковців так і журналістів-практиків. Зокрема дослідженню концептуально-теоретичних засад функціонування радіожурналістики присвячені праці В. Лизанчука, А. Шереля, О. Гояна, М. Микитенка. Специфіці жанрів радіо присвячені праці таких видатних вчених, як: В. Смирнова, В. Лизанчука. Умови функціонування регіонального радіо розглядали І. Пенчук, О. Антонова, Ю.Костюк. Мовно-стилістичні особливості радійних текстів досліджував С. Бернштейн, О. Пономарів. Про практичний досвід роботи радіожурналіста писали В. Цвик, Ю. Летунов, Є. Фільмонов та інші. Незважаючи на значні теоретичні напрацювання, значний практичний досвід радіомовлення, питання підготовки і трансляції радіоповідомлень не втрачає своєї актуальності і сьогодні. Радіожурналіст має враховувати професійні стандарти підготовки новинних матеріалів, попит реципієнтів на радіопродукт, оновлювати тематичний діапазон матеріалів із урахуванням принципу наближення інтересів, використовувати новітні технічні технології радіомовлення. Крім того радійник має вдало поєднувати авторське бачення проблеми з інформаційними потребами споживачів, що і визначило вибір теми кваліфікаційної роботи – «Добірка журналістських матеріалів для авторської радіопередачі». Мета кваліфікаційної роботи – підготувати добірку журналістських матеріалів для авторської радіопередачі. Для досягнення зазначеної мети визначено низку завдань: - осмислити теоретичні засади підготовки журналістських матеріалів для авторської радіопередачі; - проаналізувати інформаційний радіоринок України та Сумщини; - підготувати добірку авторських радійних програм. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, та інформаційного продукту. Загальний обсяг роботи – 53 сторінки.