0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОРГОВОЇ МЕРЕЖІ «НАШ КРАЙ») (ID:38878)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2012
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ 1.1 Сутність та історія формування франчайзингу, його види та структура 1.2 Законодавча база – нормативні документи, що регулюють діяльність підприємств з франчайзингу РОЗДІЛ 2. ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ, МОДЕЛЕЙ ТА МЕТОДІВ ФРАНЧАЙЗИНГУ У ПРАКТИЦІ ВЕДЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОРГОВОЇ МЕРЕЖІ «НАШ КРАЙ» 2.1 Використання франчайзингу в зовнішній та внутрішньо економічній діяльності підприємств (ТМ «Наш Край») 2.2 Порівняльний аналіз франчайзингових стратегій підприємств (ТМ «Наш Край» в процесі виходу на внутрішньодержавний та міжнародні ринки РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ НА ВНУТРІШНЬОДЕРЖАВНИЙ ТА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК УКРАЇНСЬКИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову