0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

зовнішньоторговельна діяльність підприємств лісогосподарського комплексу на прикладі ДП «Словечанський лісгосп АПК» (ID:74484)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 111
Рік виконання: 2015
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ МАРКЕТИНГОМ 1.1. Сутність міжнародного маркетингу та основні проблеми його втілення у зовнішньоекономічну діяльність підприємств. 1.2. Етапи розвитку міжнародного маркетингу 1.3. Структура комплексу міжнародного маркетингу Висновки до Розділу 1 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ 2.1. Стан та тенденції розвитку лісогосподарського комплексу Житомирської області 2.2. Організаційно-економічний аналіз діяльності ДП «Словечанський лісгосп АПК». 2.3. Оцінка розвитку зовнішньоекономічної діяльності ДП «Словечанський лісгосп АПК». Висновки до Розділу 2 РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ. 3.1. Формування маркетингової стратегії міжнародного підприємництва на підприємствах лісогосподарського комплеску. 3.2. Система інформаційного забезпечення управління міжнародним маркетингом підприємства.. 3.3. Оптимізація виробництва та експорту продукції з урахуванням раціонального використання запасів деревини. Висновки до Розділу 3... ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: