0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Охорона прав інтелетуальної власності в рекламному бізнесі (ID:305950)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 94
Рік виконання: 2017
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1 ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМИ В АСПЕКТІ ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ…………………...…7 1.1 Реклама як об’єкт права інтелектуальної власності…………………………7 1.2 Законодавча база регулювання прав інтелектуальної власності в рекламі…………………………………………………………………………...16 1.3 Правовий статус творця реклами……………………………………………21 РОЗДІЛ 2 ВИКОРИСТАННЯ ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЗАХИСТ ЇХ У РЕКЛАМІ……………………………………31 2.1 Особливості використання об’єктів авторського права в рекламі………...31 2.2 Особливості використання об’єктів суміжного права в рекламі………….48 2.3 Особливості використання засобів індивідуалізації товарів та послуг в рекламі………………………………………………………………………………52 2.4 Особливості використання об’єктів патентного права в рекламі…….…..60 РОЗДІЛ 3 ЗДІЙСНЕННЯ ОХОРОНИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В РЕКЛАМНОМУ БІЗНЕСІ...66 3.1 Захист прав інтелектуальної власності у рекламному бізнесі……………..66 3.2 Порушення порушення прав інтелектуальної власності в рекламі………………………………………………………………………………74 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..79 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ………………….86
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми магістерської роботи обумовлюється дискусією чи є реклама самостійним об’єктом авторського права чи складним об’єктом, що складається з окремих об’єктів права інтелектуальної власності та не має творчого задуму. Так, перелік об’єктів, на які розповсюджується правова охорона авторським правом закріплений у ст. 433 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права». Проте, реклама як самостійний об’єкт, у наведених нормативно-правових актах, не згадується. В той же час, переліки об’єктів, що охороняються авторським правом і у ЦК України, і у Законі України «Про авторське право і суміжні права» є не вичерпними. Часто ми розглядаємо рекламу як продукт, маючи на увазі під нею рекламний ролик на телебаченні, рекламну статтю в газеті або стікери в транспорті. Однак реклама одночасно представляє собою ще і процес, в якому взаємодіють зацікавлені учасники. Є багато варіантів можливих способів встановлення правової охорони на рекламний зразок як результат творчої діяльності його автора, проте, виникає лише після його першої матеріальної фіксації. Постає питання, чи виникає при цьому рекламний твір (у визначенні Закону України «Про авторське право і суміжні права»), як найпростіша та первинна «протоформа» в середовищі інтелектуальної власності, а у автора – відповідний комплекс прав інтелектуальної власності, а також у чому полягають особливості здійснення цих прав у рекламних відносинах.