0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ла Руа Ладюри Э. Монтаию, окситанская деревня (аналіз роботи) (ID:148749)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Історія
Сторінок: 5
Рік виконання: 2012
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
В роботі проводиться аналіз мікроісторичного дослідження Ле Руа Ладюрі окремо взятої середньовічного селища. Робота пропонується як індивідуальне завдання курсу методологія історії.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Еммануель Ле Руа Ладюрі належить до тертього покоління школи «Анналів» та лідерів такого історіографічного напряму в історіографії як культурна антропологія. У своїх наукових дослідженням Ладюрі виступає як сторонник «застиглої» або нерухомої історії. Ле Руа Людюрі у своїй роботі прагне реалізувати постулати «тотальної історії» і об᾿єднати історичне дослідження з історичною демографією і географією, вивчення економіки і соціальних відносин – з аналізом ментальностей, не ухиляючись від розгляду великих подій того періоду, таких як Реформація, гугенотські війни, селянськіповстання. Так ми можемо спостерігати у дослідженні поєднання мікроісторичного та системного підходів, не оминаючи увагою кількісні методи. «Почавши зі складання гектарів і кадастрових явищ, я завершив тим, що зміг спостерігати діяльність, боротьбу і думки самих людей. Адже економічна і заснована на розрахунку історія, наскільки б точною і вичерпною вона не була, сама по собі не могла мене повністю задовольнити. Адже вона дає лише грубу, хоча й необхідну основу. Я переконався в тому, що мальтузіанські перепони на шляху розвитку (економіки і населення) були не тільки матерільної властивості. Я відчув наявність великою перепони у вигляді ментальних установок і почав підозрювати про існування невидимих кордонів духовного порядку, що найбільш важко вловимих. Мало-помалу я навчився виявляти ці перепони в хроніці безнадійних селянських повстань і в кривавій селянській релігійності. Користуючись усіма доступними мені засобами аналізу, я спромігся на дослідження тотальної історії у рамках одного людського суспільства» [1, с. 180].