0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Україна в період хрущовської «відлиги» (1956-1964рр.). (ID:174545)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Історія
Сторінок: 20
Рік виконання: 2014
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Особливості розвитку господарства України в добу «відлиги» 4 1.1. Зміна пріоритетів в економічній політиці за правління Хрущова 4 1.2. Розвиток промисловості за добу «відлиги» 5 1.3. Вплив аграрної політики Хрущова на сільське господарство України 7 РОЗДІЛ ІІ. Соціальна політика за період відлиги 9 2.1. Соціальні здобутки доби Хрущова 9 2.2. Народження опозиційного руху 10 РОЗДІЛ ІІІ. Розвиток культурного життя за доби «відлиги» 13 3.1. Розвиток народної освіти 13 3.2. Розвиток науки 14 3.3. Літературний процес 15 3.4. Розвиток мистецтва 16 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 ДОДАТКИ 19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.3. Літературний процес Складний, суперечливий і болісний про¬цес десталінізації суспільства викликав іс¬тотне пожвавлення національно-культурно¬го життя. Василь Симоненко (див. додаток № 3) говорив з Україною тоном надміру щи¬рим та відвертим; Іван Світличний чомусь виводив соцреалізм на загальнолюдський простір, демонтуючи теорію партійної літератури; Ліна Костенко пи¬сала такі вірші, неначе вся ра¬дянська поезія для неї не існує; Іван Драч приніс вірші незруч¬ні й незрозумілі, ніби його не вчили, про що і як треба пи¬сати... Зовсім не так. як навча¬ли в радянських ВНЗ, працю-вали Сергій Параджанов, Юрій Іллєнко, Лесь Танюк. Свідо¬мість цієї інтелігенції була мен¬шою мірою отруєна генетичним страхом. І саме вона запо¬чаткувала рух опору. Вчорашні шістдесятники стали дисидентами-правозахисниками, яких не зламали ні в'язниці, ні за¬слання, які боролися за права людини, за національні права у зрусифікованій Україні [6, с. 10].