0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контролінг маркетингу (ID:12780)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти формування та впровадження контролінгу маркетингу 1.1. Поняття контролінгу як інструменту управління підприємством 1.2 Сутність та основні інструменти контролінгу маркетингу Розділ 2 Аналіз використання контролінгу маркетингу на ТОВ “Світ ласощів” 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз основних показників діяльності ТОВ “Світ ласощів” 2.3 Особливості використання контролінгу маркетингу на ТОВ “Світ ласощів” Розділ 3. Шляхи удосконалення контролінгу маркетингу на ТОВ “Світ ласощів” Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову