Готові роботи
Гра як складова художньо-педагогічної технології у навчанні мистецтв

Гра як складова художньо-педагогічної технології у навчанні мистецтв (ID:40429)

РозділКультура, мистецтво, релігія
Тип роботи курсова
Рік виконання 2011
Кількість сторінок 58
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти дослідження гри як навчально-виховного засобу 1.1. Теорії гри 1.2. Гра як провідний вид діяльності учнів РОЗДІЛ ІІ. Дослідження особливостей використання гри як складової художньо-педагогічної технології у навчанні мистецтва 2.1. Нові аспекти у вивченні світової художньої культури в старших класах 2.2. Уроки “Світової художньої культури” із використанням гри як засіб створення мистецького простору особистості старшокласника в загальноосвітній школі 2.3. Активізація пізнавальної та творчо-пошукової діяльності учнів за допомогою використання ігрових засобів на уроках “Світової художньої культури” 2.4. Ігровий тренінг як засіб розвитку мистецьких здібностей старшокласників на уроках “Світової художньої культури” РОЗДІЛ ІІІ. Дослідження особливостей використання гри як складової художньо-педагогічної технології у навчанні мистецтва на основі розробки планів-конспектів уроків зі “Світової художньої культури” 3.1. План-конспект уроку-гри зі “Світової художньої культури” на тему “Що?”, “Де?”, “Коли?” для 6-го класу 3.2. План-конспект уроку зі “Світової художньої культури” на тему “Театр у Давній Греції” для 8-го класу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Ціна(грн.) 100

Замовлення

Замовлення