Вивчення літературних казок у 4-му класі (ID:123312)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Казка як жанр народної та літературної творчості
1.1. Казка народна і літературна, їх специфіка, спільне і відмінне
1.2. Казка як вид літературної творчості. Історія української літературної казки
1.3. Казка як об’єкт наукових досліджень
РОЗДІЛ 2. Дидактична спрямованість української літературної казки
2.1. Літературна казка – навчальний і виховний матеріал для дітей молодшого шкільного віку
2.2. Літературні казки, що вивчаються у 4-му класі
2.3. Виховання творчої особистості за допомогою літературної казки
РОЗДІЛ 3. Особливості роботи над казкою
3.1. Методика роботи над літературною казкою у 4-му класі
3.2. Будова уроків читання казок
ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
ВИСНОВКИ
БІБЛІОГРАФІЯ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
Казка як своєрідний жанр народної та літературної творчості посідає значне місце у фольклорі всіх країн світу. Як зазначив В. Гнатюк “казки належать до найдавніших витворів людського духу і сягають у глибину таких далеких від нас часів, якої не досягає жодна людська історія”. Казка – невід’ємна складова народної педагогіки. “Казка, гра, фантазія, - пише В.О. Сухомлинський, - животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і прагнень… Через казкові образи всвідомість дітей входить слово з його найтоншими відтінками… Під впливом почуттів, що породжені казковими образами, дитина вчиться мислити словами. Діти знаходять велике задоволення у тому, що їхня думка живе у світі казкових образів, в них – перший крок від яскравого, живого, конкретного до абстрактного [14. C.15-16]”. Неможливо уявити світ дитинства без казок. Батьки розповідають і читають їх дітям. Казки, як засіб пізнання світу дитиною, використовуються у програмі дитячих дошкільних закладів, молодших класах шкіл.
Мета даної курсової роботи: довести, що казку можна вважати ефективним засобом навчання і виховання молодших школярів.
Її завдання:
- розглянути позиції відомих педагогів щодо цього питання;
- дослідити, як працює літературна казка у якості засобу виховання та навчання;
- дослідити, як впливає літературна казка та гра на дітей молодшого шкільного віку;
- визначити педагогічні особливості використання літературних казок, що вивчаються у 4-му класі;
Об’єкт наукового дослідження – літературна казка як незмінний та ефективний засіб виховання.
Предмет дослідження – процес використання казки у 4-му класі як засобу навчання та виховання.
Гіпотеза дослідження – рівень засвоєння навчального матеріалу учнями 4-го класу буде високим при умові використання інноваційних методів і прийомів навчання.
У курсовій роботі були використані такі методи дослідження:аналітичний, пошуковий, описовий, порівняльний.
Наукова новизна цієї роботи полягає в дослідженні впливу літературної казки, а також дидактичної гри для підвищення ефективності навчання та виховання школярів засобами літературної казки.
Практичне значення цієї роботи випливає з актуальних завдань удосконалення навчально-виховного процесу у 4-му класі і може бути використано вчителями для ефективної реалізації розвивального потенціалу уроків, а також для підвищення зацікавленості учнів казками та їх читацької активності.
На дану тему курсової роботи, на мій погляд, потрібно звернути увагу не лише вихователям, вчителям, але й батькам, які зацікавлені у повноцінному розвитку своєї дитини.
Моїм завданням є дослідження літературної казки як ефективного засобу навчання і виховання молодших школярів.
Інші роботи з даної категорії: