0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення творів Лесі Українки в початкових класах (ID:123314)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 69
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………………...3-5 Розділ І Творчість Лесі Українки для дітей…………………………………………….. 6-11 Розділ ІІ Твори Лесі Українки у дитячому читанні 2.1.Художня майстерність лірики для дітей………………………………….12-15 2.2.Казки Лесі Українки, їх тематика та ідейне спрямування………………15-18 Розділ ІІІ Методика опрацювання віршів Лесі Українки, що вивчаються в початкових класах 3.1. Програмні вимоги щодо опрацювання жанрової специфіки віршів…...19-22 3.2. Тематичні різноманітності творів Лесі Українки, що вивчаються за програмою 1-4 класів…………………………………………………………..22-30 Розділ ІV Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування інтересу до читання та виховання любові до рідного слова 4.1. Завдання та мета уроків позакласного читання за творами Лесі Українки………………………………………………………………………….31-33 4.2. Зразки уроків – зустрічей з Лесею Українкою, чиї події активно впливають на читача і сприяють вихованню особистості…………………………………33-41 Результати експериментальних досліджень………………………………..42-48 Висновки…………………………………………………………………………….49 Бібліографія………………………………………………………………………...50 Додатки…………………………………………………………………………..51-76
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У практиці навчання молодших школярів незаперечним є той факт, що читання – один з найефективніших засобів не тільки навчання, а й виховання та розвитку дитини. Саме на уроках читання, при створенні відповідних умов, відбувається процес формування в людини нового суспільства, закладаються основи світогляду юного громадянина, його вибіркового розвитку й вихованні. Кожен жанр має специфічний вплив на формування молодших школярів. Потенціал педагогічного впливу казки на молодших школярів перецінити в золоті не можливо. Дійсно «Казка - вчить, як на світі жить». Ліричний вірш, як відомо, завжди насичений почуттями, здебільшого позитивними. Про зображене в ньому, як правило, неможливо читати без почуття захоплення, задоволення, радості. Інколи смисловий зміст вірша змушує читача й сумувати, співчувати ліричному героєві. Хіба це не корисно у плані виховання юних читачів!? Об’єкт дослідження: твори лесі Українки, що вивчаються в початковій школі. Предмет дослідження: методика вивчення ліричних творів Лесі Українки в 1-4 класах. Мета дослідження: роль творів поетеси у навчанні, вихованню та розвитку пізнавальних можливостей молодших школярів;формування і розвиток мовних умінь і навичок;розвиток інтересів до читання ліричних творів;розвиток емоційної і почуттєвої сфери учнів, образного мислення;формування морально – естетичних уявлень і почуттів;розвиток творчих здібностей школярів;усвідомлення жанрової особливості поезій. Гіпотеза дослідження: рівень повноцінного сприймання молодшими школярами специфіки жанру поезії, глибоке знання творів Лесі Українки в межах початкової школи буде можливе, якщо вчитель систиматично використовуватиме на уроках читання інноваційні, нестандартні форми і види робіт. Завдання дослідження: 1. На основі творчого дослідження визначити обсяг інформації про життя і творчість Лесі Українки. 2. З’ясувати тематичку і жанрову різноманітність творів поетеси, що вивчаються в початкових класах. 3. Вивчити особливості роботи над віршами. 4. Розробити систему уроків з даної теми по класах. 5. Експериментально перевірити ефективність засвоєння творчої спадщини Лесі Українки для дітей, спираючись на використання інноваційних, нестандартних видів і форм робіт. Для досягнення мети і реалізації завдань дослідження застосовуються такі підготовчі методи: 1.Теоретичні: вивчення життя і творчості Лесі Українки;місце і роль її творів у програмі початкової школи;методика опрацювання віршів;вивчення та узагальнення педагогічного досліду з даного питання. 2.Емпіричні: спостереження за діяльністю учнів під час вивчення творів поетеси; з’ясування методів формування і розвитку навичок читання в учнів 1-4 класів, усвідомлення ними жанрової особливості віршів, педагогічний експеримент, його якісний і кількісний аналіз результатів. Експериментальна база дослідження: Олександрійський ЗНЗ I-III№17(ліцей) Дослідження мало такі етапи: 1. На першому етапі(вересень - листопад)здійснювалося теоретичне вивчення даної теми; аналіз підручників з читання 1-4 класів, вивчення педагогічного досвіду. 2. На другому етапі (листопад - січень) було обґрунтовано зміст, визначено експериментальну базу, розроблено етапи та методику і зміст експериментального дослідження, використання кращого педагогічного досвіду вчителів області, України. 3. На третьому етапі (січень - березень) здійснилося експериментальне дослідження та опрацювання оформлення записів дослідження, узагальнення всіх методів дослідження, формування висновків та літературні оформлення тексту курсової роботи. Апробація і впровадження результатів здійснювалось в процесі експериментальної роботи у ЗНЗ №17 Основні положення і висновки обговорення на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів даного навчального закладу. Практичне значення дослідження становить: роль і місце творчості Лесі Українки у розвитку кола читання, формування і розвиток навичок читання, поглибленому знань літературознавчої проектики, визначення теми і основну думку твору, сюжет і композиція, вміти знаходити і пояснювати істотні ознаки певних подій, явищ; удосконалення і проективне застосування засобів художньої виразності, емоційне ставлення читача до змісту твору, розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного, уміння самостійно працювати з дитячою книжкою.