0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Образ жінки в літературі Китаю (ID:140962)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Література
Сторінок: 45
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОБРАЗ ЖІНКИ В СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ 7 РОЗДІЛ ІІ. ОБРАЗ ЖІНКИ В КИТАЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗ ЖІНКИ В ПОЕЗІЇ КИТАЮ 33 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОНАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Інтерес до Китаю, повага до його п’ятитисячолітньої історії та захоплення багатющою культурною спадщиною, яка збереглася чи не в найкращому вигляді порівняно з усіма іншими зниклими й існуючими древніми цивілізаціями, – усе це зумовлює ретельне дослідження давньої літератури Китаю, а також генези та функціонування численних художніх образів, що допоможе осягнути глибини естетичного світобачення і корені поетичного генія китайського народу. Джерелом літературно-художніх образів є міфологія. Вони трансформуються у фольклорі, поступово втрачаючи первинну суть (десакралізація міфу) і обростаючи новими символічними значеннями; в авторській поезії й прозі сакральне наповнення цих образів ще більш завуальоване. В образах нерозривно злиті об’єктивно-пізнавальне і суб’єктивно-творче. Вони фіксуються у мислеформах, звідки потрапляють у мову (образне називання речей, фразеологія, мовні кліше) та літературу. У давній китайській поезії знаходимо велику кількість експліцитних та імпліцитних образів, часто незрозумілих сучасному китайському читачеві, а іноземному – й тим більше. Художні образи танської поезії неоднаково інтерпретують багато перекладачів, хоч про всесвітньо відомих поетів Лі Бо, Ду Фу, Ван Вея, Бо Цзюй-і та ін., про танську поезію загалом існує ціла низка монографій та наукових розвідок. Проте у більшості праць акцентується в основному на особливостях життєвого і творчого шляху авторів, становленні поетичного генія, окремих аспектах творчості, впливові тогочасних віровчень (даосизму, буддизму та конфуціанства) на поезію. Про особливості художньої образності говориться часто принагідно, без аналізу текстів означеного періоду. У даному дослідженні на матеріалі комплексного аналізу поезії доби Тан з’ясовано походження найхарактернішого образу поетів – образу жінки. Мета роботи – розкрити глибинне значення образу жінки в поезії відомих поетів. У зв’язку з метою дослідження постає необхідність розв’язати такі завдання: - охарактеризувати роль літературно-художнього образу як такого у мисленні й віршотворенні; - охарактеризувати роль літературно-художнього образу жінки в китайській літературі; - охарактеризувати роль літературно-художнього образу жінки в світовій літературі літературі; - з’ясувати специфіку суто китайського розуміння й творення образу, пов’язану з найдавнішими космогонічними уявленнями, способом буття тощо. - зробити аналіз віршів китайської поезії. Об’єктом дослідження виступає найпоширеніший образ жінки. Предметом наукового аналізу є своєрідність художнього образу. Матеріалом дослідження є китайська поезія.