0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблема митця і мистецтва у творі Гофмана «Життєва філософія Кота Мурра» (ID:158640)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 36
Рік виконання: 2015
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………………..3 Розділ І. Творчість німецького письменника Ернеста Гофмана та місце роману «Життєва філософія Кота Мура» у ній 1.1. Життєвий шлях Е. Гофмана………………………………………………….....6 1.2. Гофман як представник німецького романтизму…………………………...…8 1.3. «Життєва філософія Кота Мурра» як один з кращих зразків романтичного роману………………………………………………………………..…….....................17 Розділ 2. Митець і мистецтво у творі Гофмана «Життєва філософія Кота Мурра» 2.1. Художні особливості роману………………………………………………….19 2.2. Значення понять «мистецтво» та «митець» для німецького романтизму та втілення цього значення у творі «Життєва філософія Кота Мурра»………………..21 2.3. Зображення проблеми митця і мистецтва у творі……………………………26 Висновки…………………………………………………………………………….33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для зображення світу філістерів Гофман використовує, як найбільш адекватну форму – форму комедійно-пародійну, що йде від тваринного епосу. Якщо абстрагуватись від тієї обставини, що героєм тут є кіт, то ми не знайдемо якогось свідомого порушення правдоподібності: в реалістичній і хронологічній послідовності провадиться тут розповідь про дитинство, юність і змужніння героя – навчання, поетичні спроби, перше кохання, одруження, зрада жінки, розчарування в житті, залучення до кола брудершафтів, вільне студентське життя, дуель із суперником, спроби потрапити до вищого кола, нові любовні розчарування і нарешті розрив з безладним життям і повернення до мирних занять науками і мистецтвами [13, с. 105]. Це типова історія молодої буржуазної людини, яка так часто зображувалася в повчальних романах XVIII ст. Але річ саме в тому, що замість молодого буржуазного чоловіка героєм книги Гофмана стає кіт. І ця обставина вже сама по собі свідчить про той сатиричний зміст, який вклав письменник в образ Мурра. Ця їдка пародія, як визначає дослідник творчості Гофмана А. П. Шамрай, – «посилюється ще й тим, що вона витримана у формі пародії на чуттєві романи XVIII ст. Незвичайна стилістична «рівність», «пластичність» історії життя Мурра є ще одним свідченням навмисної пародійності цього образу» [18, с. 195]. Саме цей засіб дозволяє Гофману поражати своїм сміхом не лише болото філістерського буття, а й літературу, на якій виховувались покоління філістерів. В романі про кота Мурра Гофман розвиває прийоми, розроблені ним у попередніх творах. Кіт Мурр так само, як і його друзі, коти, собаки, є насамперед гротескним образом. Гофман широко користується тут іронією, яка дозволяє йому трактувати суто людські стосунки як поведінку позбавлених розуму тварин, продиктовану інстинктами. Як втілення типового філістера, Мурр сентиментальний, патетичний, вельми схильний до повчального тону, глибоко переконаний у своїй поетичній геніальності. Самовпевненість не залишає його навіть тоді, коли невдачі примушують його зрозуміти, якою нетривкою є його життєва філософія. Він вважає, що його життєпис буде для нащадків документом «великого суспільного і педагогічного значення». Він переконаний, що його «творіння запалять високе полум’я поезії в серцях багатьох юних котів, щедро обдарованих розумом і почуттям, а повторюючи описані в моїй біографії забави на даху, деякі юні коти проймуться високими ідеями книги, яку я зараз тримаю в лапах, і вигукнуть захоплено: «Мурр, божественний Мурр, великий геній нашого преславного котячого роду! Лиш тобі я зобов'язаний усім, лиш твій приклад робить мене великим!» [5, с. 374].