0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення ефективності автомобільних перевезень напряму «У-Р» (ID:206723)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 99
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………….. 8 1. Аналіз ринку контейнерних перевезень…………………………….. 10 1.1 Сучасний стан ринку міжнародних контейнерних перевезень 10 1.2 Напрямки контейнерних перевезень в Україні………………… 12 1.3 Ефективність контейнерних перевезень………………………... 17 2. Контейнерні пункти, їх класифікація та характеристика………….. 22 2.1 Механізація навантажувально-розвантажувальних робіт з контейнерами………………………………………………………………… 29 2.2 Розрахунок засобів механізації………………………………….. 36 2.3 Основні принципи єдиної технології роботи контейнерних пунктів………………………...………………………………………………... 47 3. Автоматизація управління контейнерними перевезеннями……….. 59 3.1 Підсистеми управління перевезеннями вантажів у контейнерах 59 3.2 Аналіз роботи контейнерного парку……………………………. 66 3.3 Автоматизація технологічних процесів на контейнерних пунк-тах залізниць…………………………………………………………………… 68 4. Вибір раціонального виду транспорту для перевезення контейнерів на напрямку «У-Р»………………………………………………. 71 4.1 Розрахунок автомобільного варіанту перевезень……………… 73 4.2. Розрахунок залізничного варіанту перевезень………………… 78 5. Вимоги техніки безпеки при роботі з контейнерами у контейнер-них пунктах.……………………………………………………………………. 84 5.1 Техніка безпеки інспектора митниці на залізничному посту…. 85 5.2 Техніка безпеки інспектора митниці на автомобільному посту. 91 Висновок………………………………………………………………… 95 Список використаних джерел………………………………………… 97 Додатки…………………………………………………………………. 99
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Світовий ринок контейнерних перевезень у цей час є однією з галузей, що найбільш динамічно розвивається. Дефіцит світового тоннажу та переорієнтація на контейнерний спосіб доставки все більшого числа вантажопотоків привели до того, що зараз ми можемо спостерігати загальносвітову тенденцію контейнеризації міжнародних вантажоперевезень. Універсальність і економічність контейнерних перевезень вантажів є однією із причин росту популярності даного способу доставки. Лінійний сервіс по доставці контейнерів зручний для власників автотранспортних фірм, а також для відправників вантажу, тому що дозволяє завантажувати автомобілі в обох напрямках і уникати «порожніх рейсів», що, природно, позначається на загальній вартості перевезень. Крім того, номенклатура вантажів, які можна перевозити в контейнері, дійсно дуже велика, що в результаті робить «універсальні контейнери» досить привабливим способом транспортування навіть для тих вантажовласників, які раніше використовували інші види транспорту. Тепер уже й нафтоналивні вантажі перевозяться в спеціалізованих танках-контейнерах. Ринок міжнародних контейнерних перевезень являє собою ринок з розвитою конкуренцією. Незважаючи на те що тут працюють близько 20 найбільших морських контейнерних перевізників, основним завданням яких є витяг і максимізація прибутку з контейнерного судноплавства, морська складова – це всього лише елемент комбінованого (мультимодального) перевезення. Окрім власне перевезення по морю, контейнер повинен бути доставлений сухопутним транспортом відправникові (для завантаження) і одержувачу (для вивантаження). Подібні послуги пропонують численні постачальники, і далеко не завжди судноплавні контейнерні компанії є лідерами й у цій області. Проблеми контейнеризації є дуже актуальними і в нашій країні, і при достатньому розвитку можуть приносити державі великі кошти в бюджет. В своєму дипломному проекті, я розглянув питання сучасного стану ринку міжнародних контейнерних перевезень та існуючі напрямки контейнерних перевезень в Україні і провів аналіз ефективності контейнерних перевезень, класифікував контейнерні пункти та навів їх характеристику, проаналізував роботу механізації навантажувально-розвантажувальних робіт з контейнерами, ознайомився з принципами єдиної технології роботи контейнерних пунктів та автоматизації її технологічних процесів і обґрунтував математично обрання раціонального виду транспорту для контейнерів на заданому полігоні транспортної мережі, а також розглянув вимоги техніки безпеки при роботі з контейнерами у контейнерних пунктах і техніки безпеки інспектора митниці на залізничному та автомобільному постах. ВИСНОВОК В першому розділі я проаналізував функціонування ринку контейнерних перевезень, його сучасний стан на міжнародному ринку та існуючі напрямки контейнерних перевезень в Україні та їх проблеми, а також зробив аналіз ефективності контейнерних перевезень. В другому розділі я проаналізував роботу контейнерних пунктів та їх укомплектування, класифікував їх і визначив основні характеристики. Зробивши розрахунки засобів механізації, я довів, що оптимальний режим роботи транспортного комплексу буде, якщо на контейнерному пункті установити два крани КК-25, обладнаних спредерами, а кількість подач (прибирань) вагонів довести до чотирьох. У цьому випадку витрати будуть мінімальні й складуть 1037 (у.о.) у добу. Розглянув основні принципи єдиної технології роботи контейнерних пунктів та визначив перероблювальну здатність контейнерного пункту по транзитним контейнерам, яка склала (контейнерів/добу) та (контейнерів/добу) для площадки місткістю 1000 контейнерів. В третьому розділі я проаналізував таке важливе питання, як автоматизація керування контейнерними перевезеннями. Розглянув основні принципи побудови підсистеми керування перевезеннями вантажів у контейнерах та її функції, а також приділив увагу основним завданням АСУ «Контейнер». А також розглянув роботу на контейнерних пунктах залізниць, що облаштовані системою автоматизації технологічних процесів. В четвертому розділі визначено, що залізничний варіант перевезень є економічно вигідним з точки зору величини приведених витрат (П=30669,67 у.о.), ніж автомобільний (П=149658,35 у.о.). Але треба врахувати, що наведена методика майже не застосовується в реальних бізнес процесах. В сучасних умовах на перший план виносять такі критерії, як строк доставки (на автомобільному транспорті він склав 26 годин, а на залізничному майже 65), тому, найвірогідніше, клієнт обере автомобільний варіант перевезення на зазначену відстань. Слід визначити, що при збільшенні відстані, збільшується і конкурентоспроможність залізничного транспорту. В п’ятому розділі я приділив увагу вимогам техніки безпеки при роботі з контейнерами у контейнерних пунктах і техніки безпеки інспектора митниці на залізничному та автомобільному постах.