Готові роботи
Аналіз маркетингової діяльності підприємства на прикладі ТзОВ "Конкорд-Тревел

Аналіз маркетингової діяльності підприємства на прикладі ТзОВ "Конкорд-Тревел (ID:1712)

РозділМаркетинг
Тип роботи курсова
Рік виконання 2009
Кількість сторінок 45
Зміст Вступ Розділ 1. Маркетингова діяльність як запорука успіху підприємства 1.1. Суть, мета та функції маркетингової діяльності 1.2. Маркетингові дослідження в туризмі 1.3. Основи організації маркетингової діяльності підприємства 1.4. Планування та контроль маркетингової діяльності підприємства Розділ 2. Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз трудових ресурсів 2.3. Аналіз фінансового стану 2.4. Маркетинговий аналіз 2.5. Шляхи вдосконалення діяльності підприємства Список використаної літератури
Ціна(грн.) 70

Замовлення

Замовлення