0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «СУМИ-АВТО» (ID:17150)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 75
Рік виконання: 2009
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Значення, цілі та завдання маркетингової політики комунікацій 6 1.2 Характеристика інструментів маркетингових комунікацій, тенденції розвитку ринку 15 1.3 Планування маркетингової комунікаційної політики підприємства 22 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 28 2.1 Фактори, особливості та показники оцінювання ефективності комплексу маркетингових комунікацій 28 2.2 Загальна характеристика підприємства ВАТ «Суми-Авто» 43 2.3 Оцінка конкурентоспроможності автоцентру ВАТ «Суми-Авто» на авторинку м.Суми 52 РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «СУМИ-АВТО» 58 3.1. Особливості управління рекламною діяльністю підприємства 58 3.2 Оцінка ефективності комунікаційних заходів ВАТ «Суми-Авто» 67 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78 ДОДАТКИ 82 Надсилаю скорочений варіант роботи 0509319876
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: