Готові роботи

Поняття життєвий цикл товару (ID:201407)

РозділМаркетинг
Тип роботи курсова
Рік виконання 2014
Кількість сторінок 49
Зміст ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ...........................................................................................................3 1.1 Поняття «життєвий цикл товару»……………………………………………………..........3 1.2 Швидкий розвиток інтерактивного маркетингу ...................................................................3 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА...........................................................................................................15 2. Загальна характеристика підприємства ............................................................................15 2.1 Структура підприємства...................................................................................................15 2.2 Вид діяльності, галузева приналежність підприємства .................................................16 2.3 Рівень конкурентоспроможності підприємства ..............................................................16 2.4 Сильні сторони підприємства ...........................................................................................17 2.5 Слабкі сторони підприємства ...........................................................................................18 3. Характеристика ринку на якому діє підприємство...........................................................18 3.1 Тип конкуренції на даному ринку ....................................................................................18 3.2 Динаміка основних ринкових показників .......................................................................19 3.3 Структура виробників та визначення лідерів на даному ринку ....................................21 3.4 Основні конкуренти підприємства ...................................................................................27 4. Визначення потенційних споживачів ................................................................................28 4.1 Основні сегменти на яких діє підприємство ...................................................................28 4.2 Потреби споживачів...........................................................................................................32 5. Розробка комплексу маркетингу ........................................................................................33 5.1 Цінова політика ..................................................................................................................33 5.2 Товар і товарна політика ...................................................................................................36 5.3 Збутова політика ................................................................................................................39 5.4 Маркетингова комунікаційна політика............................................................................44 Висновки. ..................................................................................................................................48 Список використаної літератури ............................................................................................49
Ціна(грн.) 150

Замовлення

Замовлення