0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні аспекти ціноутворення (ID:256728)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 56
Рік виконання: 2018
Вартість: 380
Купити цю роботу
Зміст
План ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………………………………………………………7 1.1. Сутність ціни та ціноутворення в ринковій економіці. 7 1.2. Особливості ціноутворення та види на сільськогосподарську продукцію……………………………………………………………………….11 1.3. Психологічні прийоми встановлення ціни 113 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ «Агрофірма «Дружба»………… ………………………………..…………….19 2.2. Ефективність управління процесом ціноутворення на підприємстві ТОВ «Агрофірма «Дружба». 223 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ 30 3.1 Методи планування цін на продукцію підприємства ТОВ «Агрофірма «Дружба»…………………………………………………………..……………300 3.2 Шляхи вдосконалення ціноутворення на підприємствах в умовах ринкової економіки. 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 443 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: