Готові роботи

“Феномен «чутки» та його роль в технологіях паблік рілейшнз” (ID:264565)

РозділМаркетинг
Тип роботи курсова
Рік виконання 2017
Кількість сторінок 25
Зміст ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ФЕНОМЕН ЧУТКИ В КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ 1.1. Поняття й характеристика чуток 1.2. Класифікація чуток 1.3. Чутки як інструмент PR РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ БОРОТЬБИ З ЧУТКАМИ В PR 2.1. Причини та умови виникнення й поширення чуток в PR 2.2. Механізми нейтралізації чуток в PR 2.3. Стратегічні заходи боротьби з чутками різних компаній світу ВИСНОВКИ
Ціна(грн.) 175
Готові роботи продаються “як є”, без подальших доробок і виправлень автором.
Отримайте роботу одним із способів:
Купити напряму у автора.
Автору прийде ваша заявка і найближчим часом він з вами зв’яжеться. Розрахунок і передача роботи відбуваються напряму. Процес отримання займає до 2-х днів. Агентство за дії сторін не відповідає.
купити
Купити з посередництвом агентства.
В такому випадку ви відправляєте гроші в агенство, а наш менеджер відправить вам готову роботу. Посередництво агентства дає можливість отримати роботу вже сьогодні. Вартість послуги: +100 грн до ціни роботи.
купити
Замовити написання на цю тему “з нуля
В такому випадку наші автори виконають роботу по вашому плану і за вимогами вашого ВУЗу. Всі подальші доробки і виправлення будуть безкоштовні. Вартість написання нової роботи вам повідомить менеджер після заповнення заявки.
Замовити “з нуля”

Замовлення

Замовлення