0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства" (за матеріалами ТОВ "Хмельницькі оголошення", м. Хмельницький) (ID:281698)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 105
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………….………………………………...………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА………………………..7 1.1. Сутність управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства………………………………………………………………………….7 1.2. Методологія формування і реалізація програм маркетингових комунікацій………………………………...………………………………..………27 1.3. Місце і роль маркетингової комунікаційної політики в комплексі маркетингу підприємства………………………………………………..…………37 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА……….……..……….45 2.1.Організаційно економічна характеристика підприємства…….……..………45 2.2. Маркетинговий аналіз середовища підприємства………………...………....54 2.3. Стан управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства………………………………………………………………….……..59 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА…………………………67 3.1. Напрямки вдосконалення організації управління маркетингової комунікаційної діяльності………………………………………………………….67 3.2. Формування ефективної комунікаційної політики підприємства……..……77 3.3. Оцінка ефективності заходів маркетингової комунікаційної політики підприємства…………………………………………….…………………………..85 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..…..94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...……….101 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ У першому розділі “Теоретичні основи управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства” визначено сутність маркетингу, маркетингової комунікаційної політики, досліджено види маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність маркетингової комунікаційної програми та етапи її розробки. Виділено роль маркетингової комунікаційної політики в комплексі маркетингу підприємства. У другому розділі “Аналіз системи управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства” здійснено загальну характеристику ТОВ “Хмельницькі оголошення”, досліджено структуру управління та проведено аналіз основних фінансових показників. Розглянуто систему управління комунікаціями на підприємстві, організацію роботи відділу маркетингу, досліджено збутову політику. У третьому розділі “Шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства” рекомендовано механізм управління маркетинговою комунікаційною діяльністю, реорганізацію структури відділу маркетингу, план маркетингових комунікаційних заходів для підприємства. Проведено SWOT-аналіз діяльності ТОВ “Хмельницькі оголошення”, сформовано алгоритм визначення рівня актуалізації маркетингової комунікаційної діяльності підприємства, проаналізовано ефективність маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. ВИСНОВКИ У магістерській роботі здійснено комплексний аналіз управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства. У ході проведення дослідження були отримані наступні висновки та сформульовані пропозиції: 1. Ефективний маркетинг неможливий без існування дієвої системи комунікацій. Маркетингова комунікаційна політика - це цілеспрямована діяльність підприємства з регулювання руху інформаційних повідомлень і потоків, яка здійснює планування і взаємодію з усіма суб’єктами маркетингової системи на основі обґрунтованої стратегії використання комплексу комунікативних засобів. До основних засобів маркетингових комунікацій належать: реклама, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рілейшинз, прямий маркетинг. Додатковими засобами маркетингових комунікацій є: виставки, ярмарки, спонсоринг, інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, брендинг, продукт-плейсмент. 2. Визначено, що програма маркетингових комунікацій — системний документ, що включає стратегічний, тактичний і результативний блоки реалізації маркетингової діяльності з метою досягнення місії компанії. 3. Маркетингові комунікації поряд з трьома іншими елементами маркетинг-міксу є ключовим фактором прийняття стратегічних рішень на основі плану маркетингу. 4. Газету “Хмельницькі оголошення” створено з метою збору, опрацювання, відтворення і поширення серед населення інформації суспільно-політичне, економічне та культурне життя області. 5. В ході дослідження виявлено, що підприємству слід покращувати умови для більш раціонального використання основних засобів. Необхідно поглиблювати спеціалізацію виробництва, підвищувати кваліфікацію кадрів та їх відповідальність за раціональне використання закріпленої за ними техніки. 6. Визначено, що комунікаційна політика ТОВ “Хмельницькі оголошення” носить обмежений характер і має ряд недоліків: відсутність попереднього дослідження ситуації, оцінки ефективності вкладення коштів, розробки вдалої рекламної кампанії, відсутність контролю. 7. Для удосконалення організації управління маркетинговою комунікаційною політикою ТОВ “Хмельницькі оголошення” запропоновано такі напрямки: 1) розробка механізму управління маркетинговою комунікаційною діяльністю; 2) удосконалення маркетингової служби підприємства; 3) розробка і просування електронної версії газети в Інтернет. 8. За результатами проведенного нами SWOT-аналізу встановлено, що ТОВ “Хмельницькі оголошення” має ряд сильних сторін і можливостей на ринку друкованих ЗМІ. Для нього запропоновано конкретні стратегії посилення цих сторін і можливостей за умови врахування й обмеження впливу слабких сторін і загроз, що забезпечить їм конкурентні переваги. 9. Оцінка ефективності комплексу маркетингових комунікацій – це співвідношення ступені досягнення мети, що ставиться в межах комунікаційної діяльності, з витратами на досягнення цієї мети. Для оцінки рівня ефективності маркетингової комунікаційної діяльності ТОВ “Хмельницькі оголошення” була розроблена шкала оцінки за принципом прогресивного кроку. Ефективність маркетингової діяльності ТОВ “Хмельницькі оголошення” визначена на задовільному рівні, що відповідає 10-14 балам.
Інші роботи з даної категорії: