Готові роботи
Фундаментальний маркетинг компанії «АВК»

Фундаментальний маркетинг компанії «АВК» (ID:42308)

РозділМаркетинг
Тип роботи курсова
Рік виконання 2013
Кількість сторінок 68
Зміст Вступ 3 Розділ І. Аналіз господарської діяльності підприємства товарному ринку 6 1.1. Стисла характеристика підприємства, його діяльності на товарному ринку 6 1.2 Фундаментальні особливості ринку, його стан та тенденції 10 1.3 Техніко-економічний аналіз товару 18 Розділ ІІ. Аналіз маркетингового середовища компанії 24 2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 24 2.2. Аналіз макромаркетингового середовища 29 2.3. Аналіз мікромаркетингового середовища 31 2.3.1. Аналіз споживачів 31 2.2.2. Аналіз конкуренції 35 2.2.3. Аналіз постачальників 41 2.3.Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища 42 2.3.1. Зведена таблиця маркетингового середовища 42 2.3.2. Висновки відносно маркетингового середовища 47 Розділ ІІІ. Рекомендації щодо корегування маркетингової стратегії 51 3.1. Визначення маркетингової стратегії 51 3.2 Визначення тактичних заходів щодо реалізації маркетингової стратегії 55 3.3. Оцінка економічної ефективності 62 Висновки 65 Список використаних джерел 67 Додатки 69
Ціна(грн.) 150

Замовлення

Замовлення