Готові роботи
Аналіз збутової діяльності фірми»

Аналіз збутової діяльності фірми» (ID:43178)

РозділМаркетинг
Тип роботи курсова
Рік виконання 2012
Кількість сторінок 50
Зміст Зміст Вступ. Розділ І. Теоретичні основи збутової діяльності. 1.1. Канали розподілу. 1.2. Форми організації оптової торгівлі. 1.3. Види роздрібної торгівлі. 1.4. Основи збутової логістики. Розділ ІІ. Розробка та обґрунтування стратегії виходу ТОВ «Vitmark – Україна». 2.1. Напрям виробничої діяльності, види продукції. 2.2. Характеристика ринків. 2.3. Портрет типового покупця. 2.4. Можливі конкуренти. 2.5. Обґрунтування цілей і стадії маркетингу. 2.6. Прогноз кон’юнктури на плановий період. 2.7. Обґрунтування асортиментної політики підприємства. 2.8. Обґрунтування цін. 2.9. Характеристика упаковки. 2.10. Характеристика реклами. 2.11. Заходи після стимулювання збуту. 2.12. Кошторис маркетингу. 2.13. план маркетингу на 10 – 15 років. Висновок. Список використаної літератури.
Ціна(грн.) 80
Інші роботи з даної категорії:

Замовлення

Замовлення