Готові роботи

Суть та особливості маркетингового ціноутворення на прикладі "МЕТРО" (ID:77137)

РозділМаркетинг
Тип роботи курсова
Рік виконання 2012
Кількість сторінок 36
Зміст ВСТУП Розділ 1. Сутність маркетингового ціноутворення, поняття ціни, основні фактори, що впливають на її встановлення. 1.1. Ціна, алгоритм її формування. Фактори ціноутворення. 1.2. Ціна реалізації, вплив ціни на рентабельність. Основні фактори, що впливають на встановлення ціни. 1.3. Етапи ціноутворення. 1.4. Методи маркетингового ціноутворення. Розділ 2. Маркетингове ціноутворення на практиці. Використання маркетингового ціноутворення фірмою «Метро Cash&Carry Україна». 2.1. Загальна характеристика підприємства та його бізнес-середовища. 2.2. Аналіз системи маркетингового ціноутворення та асортиментної політики підприємства. 2.3 Покращення ефективності маркетингового ціноутворення «Метро Cash&Carry Україна» шляхом розробки програми лояльності для клієнтів. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна(грн.) 200

Замовлення

Замовлення