Готові роботи

Маркетингове стратегічне планування на підприємстві (ID:85046)

РозділМаркетинг
Тип роботи стаття
Рік виконання 2015
Кількість сторінок 11
Зміст Глобалізація ринкового середовища, у якому функціонують сучасні підприємства, характеризується активними змінами умов господарювання. Маркетингова діяльність найбільше піддається впливу зовнішніх змін і повністю залежить від навколишнього середовища. Інтенсивність конкуренції поряд зі зростанням вимогливості споживачів зумовлюють впровадження систем управління підприємством на засадах маркетингу, який дає змогу встановити тісний зв’язок між компанією та її зовнішнім оточенням, підвищуючи тим самим ефективність її діяльності та підсилюючи її ринкові позиції. За таких умов підвищується роль маркетингової стратегії у діяльності підприємства.
Ціна(грн.) 30

Замовлення

Замовлення