Готові роботи
Сутність маркетингової сегментації

Сутність маркетингової сегментації (ID:94767)

ПредметМаркетинг
Тип роботи курсова
Рік виконання 2015
Кількість сторінок 46
Зміст І. Теоретична частина………………………………………………………….……. 1.1. Цілі сегментування………………………………………………………..…….4 1.2. Процес сегментування ринку………………………………………………….. 1.3. Розподіл ринку на сегменти…………………………………….……………… ІІ. Практична частина…………………………..………………………………….. 2. Загальна характеристика ринку............................................................................ 2.1. Загальна характеристика компанії.................................................................... 2.2. Дослідження життєвого циклу товарів на прикладі продуктів компанії Danone ........................................................................................................................ 2.2.1. Аналіз життєвого циклу товарів компанії Danone ....................................... 2.3. SWOT-аналіз підприємства................................................................................ 3. Характеристика ринку на якому діє підприємства............................................. 3.1. Тип конкуренції на даному ринку..................................................................... 4. Основні споживачі: 4.1. Основний сегмент на яких діє підприємство................................................... 4.2. Опис цільової аудиторії...................................................................................... 5. Розробка комплексу маркетингу........................................................................... 5.1. Товарна політика................................................................................................. 5.2. Цінова політика................................................................................................... 5. 3. Політика розподілу............................................................................................ 5.4. Політика просування.......................................................................................... 6. Рекомендації щодо стимулювання збуту............................................................ Висновки.................................................................................................................... Список використаної літератури..............................................................................
Ціна(грн.) 150

Замовлення

Замовлення

Мы №1 в Реф-рейтинге
Добавить отзыв
Хочу такой виджет