Зміст
І. Теоретична частина………………………………………………………….…….
1.1. Цілі сегментування………………………………………………………..…….4
1.2. Процес сегментування ринку…………………………………………………..
1.3. Розподіл ринку на сегменти…………………………………….………………
ІІ. Практична частина…………………………..…………………………………..
2. Загальна характеристика ринку............................................................................
2.1. Загальна характеристика компанії....................................................................
2.2. Дослідження життєвого циклу товарів на прикладі продуктів компанії Danone ........................................................................................................................
2.2.1. Аналіз життєвого циклу товарів компанії Danone .......................................
2.3. SWOT-аналіз підприємства................................................................................
3. Характеристика ринку на якому діє підприємства.............................................
3.1. Тип конкуренції на даному ринку.....................................................................
4. Основні споживачі:
4.1. Основний сегмент на яких діє підприємство...................................................
4.2. Опис цільової аудиторії......................................................................................
5. Розробка комплексу маркетингу...........................................................................
5.1. Товарна політика.................................................................................................
5.2. Цінова політика...................................................................................................
5. 3. Політика розподілу............................................................................................
5.4. Політика просування..........................................................................................
6. Рекомендації щодо стимулювання збуту............................................................
Висновки....................................................................................................................
Список використаної літератури..............................................................................