0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сутність маркетингової сегментації (ID:94767)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 46
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
І. Теоретична частина………………………………………………………….……. 1.1. Цілі сегментування………………………………………………………..…….4 1.2. Процес сегментування ринку………………………………………………….. 1.3. Розподіл ринку на сегменти…………………………………….……………… ІІ. Практична частина…………………………..………………………………….. 2. Загальна характеристика ринку............................................................................ 2.1. Загальна характеристика компанії.................................................................... 2.2. Дослідження життєвого циклу товарів на прикладі продуктів компанії Danone ........................................................................................................................ 2.2.1. Аналіз життєвого циклу товарів компанії Danone ....................................... 2.3. SWOT-аналіз підприємства................................................................................ 3. Характеристика ринку на якому діє підприємства............................................. 3.1. Тип конкуренції на даному ринку..................................................................... 4. Основні споживачі: 4.1. Основний сегмент на яких діє підприємство................................................... 4.2. Опис цільової аудиторії...................................................................................... 5. Розробка комплексу маркетингу........................................................................... 5.1. Товарна політика................................................................................................. 5.2. Цінова політика................................................................................................... 5. 3. Політика розподілу............................................................................................ 5.4. Політика просування.......................................................................................... 6. Рекомендації щодо стимулювання збуту............................................................ Висновки.................................................................................................................... Список використаної літератури..............................................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: