0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні компетенції та методика їх формування у процесі вивчення змістової лінії величини (на прикладі площі) (ID:100979)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Математика
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Теоретичні основи величини «Площа» та її властивості 1.2. Характеристика основних компетенцій, які формуються у процесі площі фігури ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПЛОЩІ ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТЕЙ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ 2.1. Методика ознайомлення з поняттям «Площа фігури» 2.2. Методика навчання учнів вимірюванню і обчисленню площ фігур 2.3. Результати дослідної роботи ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРОСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. У інформаційному суспільстві роль математики в розв’язуванні завдань цілеспрямованого управління природою і суспільством зростає так, що потребує більш серйозної математизації всіх наук. Без попереднього математичного вивчення і виявлення функціональних залежностей між процесами, що досліджуються, неможливо створювати нові й удосконалювати вже існуючі технологічні процеси. Вивчення різноманітних математичних моделей, що виникають при цьому, потребує розширення змісту шкільного курсу математики. Але сучасними стандартами освіти не передбачено збільшення часу на її вивчення.