0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення управлінням технологічними процесами торгівлі медичними препаратами на прикладі комунального підприємства центральної районної аптеки №44 м. Гуляйполе (ID:26827)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Медицина
Сторінок: 110
Рік виконання: 2004
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках 1.1. Основні правила організації торгівлі медичними препаратами 1.2. Організація закупівлі медичних препаратів як основний елемент діяльності аптеки Розділ 2. Аналіз технології торгівлі медичними препаратами в аптеці ТОВ “Гомеопат” 2.1. Організація договірної роботи на підприємстві та постачання 2.2. Характеристика товарного асортименту 2.3. Ефективність діяльності ТОВ “Гомеопат” 2.4. Характеристика організації складської роботи в ТОВ “Гомеопат” Розділ 3. Розробка рекомендацій стосовно вдосконалення технологічного процесу медичними препаратами в аптеці ТОВ “Гомеопат” 3.1. Методи вдосконалення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці «Гомеопат» 3.2. Автоматизація ведення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці “Гомеопат” 3.3. Розрахунок економічних переваг за умов запропонованих нововведень Висновки Список використаної літератури Розробка та вдосконалення політики підприємств, управління ними, технологічним процесом, зокрема, має бути невід’ємною складовою частиною планування господарчої діяльності. Будь-яка аптека розраховує на як найбільшу аудиторію покупців. Для цього намагаються, наскільки це можливо, збільшити кількість асортиментних груп товарів, розподіляючи їх по відповідних відділах. Аптека ТОВ “Гомеопат” має достатньо торгівельної площі для експонування майже повного переліку медичних препаратів. Регулювання обсягу товарних запасів на торговельному підприємстві дозволяє скоротити витрати, збільшити прибуток і визволити оборотні кошти. Навчитися управляти запасами і впливати на процес товароруху — задача будь-якого менеджера. Для її рішення будуть потрібні певні економічні знання і використання методів управління. З роботи можна зробити наступні висновки. 1. Діяльність аптек регулюється відповідно до законодавства України законами України "Про підприємництво" (1991 р.), "Про захист прав споживачів" (1991 р.), "Про підприємства в Україні" (1991 р.), "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (1991 р.), "Основи законодавства про охорону здоров'я в Україні" (1993 р.), "Про лікарські засоби" (1996 р.), постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 р. № 108 "Про Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торгівельного обслуговування населення", нормативними документами Міністерства охорони здоров’я України. 2. Товаропостачання — це система заходів щодо доведення медичних препаратів від виробництва до роздрібних торгових організацій і підприємств у кількості й асортименті, що відповідають попиту населення. Це вся сукупність її учасників і виконувані нею функціональні процеси. Система товаропостачання у будь-якій аптеці включає діяльність апарату роздрібної й оптової торгівлі, збутового апарату. 3. Управління запасами можна вважати успішним, якщо в кожен певний момент часу підприємство має необхідну для реалізації кількістю потрібного товару. Усім відомо невгамовне бажання багатьох провізорів і керівників торгових фірм мати в асортименті всі зареєстровані в Україні препарати в кількості, необхідній для місячного продажу, і саме цей показник вважається еталонним. Проте, з економічної точки зору це не дозволена і недоцільна розкіш для будь-якої української фірми. 4. Формування торговельного асортименту — складна задача, при вирішенні якої необхідно враховувати вимоги фармацевтичного ринку, економічні можливості і маркетингові цілі фірми. Ця тема вимагає окремого розгляду. А ефективність регулювання запасів — це похідна від ефективності вибору асортименту. Тому в даному випадку ми розглядаємо варіанти вирішення проблеми регулювання запасів на базі вивіреного асортименту, будь-то 100 чи 1500 найменувань препаратів. Підтримка запасів на певному рівні відповідно до прогнозу збуту сприяє стійкості і ритмічності реалізації. Оптимальний рівень замовлень являє собою щось середнє між «занадто високим» і «занадто низьким» рівнями. 5. Високоефективна торгівля в даний час можлива тільки за умови:  системної організації збуту;  управління запасами на основі наукових методів;  організації управлінського обліку;  комп'ютеризації обліку, статистики, аналізу, прогнозу й обробки інформації. Це дозволить не тільки оптимізувати запаси, знизити витрати на збереження, визволити оборотні кошти, але і значно прискорити обслуговування клієнтів. 6. Трьома джерелами і складовими частинами» стратегії управління запасами є: безперебійна торгівля (1) при мінімальних витратах (2) і максимальному задоволенні попиту (3). 7. Ефективність управління запасами можлива тільки при:  комплексному використанні показників, що враховують усі фактори, що впливають на цей процес;  відповідності цілям підприємства. 8. Аптека “Гомеопат” у плануванні своєї роботи, у своїй закупівельній діяльності має дотримуватись наступних принципів: – пропонувати якомога ширший товарний асортимент. зважаючи на попит та можливості; – необхідний асортимент визначається та коригується безперервними маркетинговими дослідженнями ринку; – використовувати системи комп’ютерного обліку руху товару для автоматичного отримання і обробки первинних даних; – ретельно розраховувати в ракурсі максимізації комерційного успіху можливі варіанти закупівель в залежності від постачальників та пропонованих ними схем розрахунків; – розподіляти товари за ознакою швидкості обігу на швидкообігові, повільнообігові та недостатньо досліджені; – при закупівлі швидкообігового товару намагатись використовувати найбільш прибуткові схеми – закупівлю великих партій товару водночас; – при закупівлі повільнообігового товару намагатись використовувати найбільш безпечні схеми – прийом під реалізацію чи поступові закупки; те ж саме відноситься до недостатньо досліджених товарів. 9. Для удосконалення роботи аптеки ТОВ “Гомеопат” слід впровадити у діяльність автоматизовану систему, регулярно проводити маркетингове дослідження ринку медичних препаратів. SWOT-аналіз є універсальним аналітичним інструментом, який може застосовуватися фармацевтичним підприємством як для вибору стратегії розвитку, так і для ринкового аналізу та вивчення конкурентоспроможності. 10. Нововведення такі, як впровадження SWOT-аналізу та автоматизованого процесу закупівлі та реалізації, обліку матеріальних активів підприємства, призводять до поліпшення фінансової стабільності підприємства, підвищення показників фінансово-економічної діяльності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову