0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ситуаційно-розрахункова задача Виставкa (ID:100270)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 5
Рік виконання: 2020
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
В и х і д н і д а н і Ви- керівник виробничо- торговельної фірми. Підприємство молоде, зростаюче, працівники - ентузіасти-однодумці. 6 вересня фірма отримала запрошення на участь у міжнародній виставці у США - місто М. Міжнародний аеропорт - у цьому ж місті М, рейси - щодня. Відкриття виставки – 5 грудня, тривалість виставки - тиждень, підготовка до відкриття (завезення експонатів, оформлення стендів)- три дні; завершення (демонтаж, вивезення експонатів) після закриття - ще два дні. Режим роботи виставки для відвідувачів - з 11 до 20 годин щоденно. Максимальні витрати, які може дозволити собі фірма для участі у виставці, становлять 50 000 $. Реєстраційний збір з учасників виставки становить 2000 $, реєстрація одразу забезпечує включення до каталогу. Додаткова розширена реклама у каталозі коштує 300 $ за 1/4 сторінки. На думку відділу маркетингу, оптимальною була б реклама на 1/2 стор. Всю площу виставкового залу (демонстраційну) поділено на орендні модулі. Один модуль демонстраційного стенду - 25 кв.м, мінімальна можлива оренда експозиції - 50 кв.м. Для презентації продукції фірми потрібно щонайменше 70 кв.м., бажана площа 120 кв.м. Оренда 1 кв.м. стенду на весь період виставки коштує 300 $. Збирання та підключення до комунікацій стендового модуля коштує: за перші 50 кв.м. 500 $, за кожні наступні 25 кв.м - 300 $. Орієнтовна вага багажу (продукція-експонат та елементи оформлення): для стенду у 50 кв.м. – 190 кг; для стенду у 75 кв.м. - 210 кг, для стенду у 100 кв.м. - 250 кг, для стенду у 125 кв.м. - 270 кг. Тариф транспортування багажу - 4 $. за кг. в одному напрямі. Для обслуговування стендів (презентування експонатів, консультування відвідувачів) необхідні 3-6 спеціалістів. Можливе залучення кваліфікованого спеціаліста по обслуговуванню демонстраційних стендів та презентаціях з адміністрації виставки, ця послуга коштує 500 $ за день роботи цього спеціаліста. Інтереси фірми потребують участі у виставці керівника фірми, бажана участь заступника з комерційних питань. Заступник та 4 спеціалісти з фірми вільно володіють англійською, ділове спілкування керівника вимагає участі перекладача. Залучення американського перекладача з адміністрації виставки коштує 75 $ на годину, або 450 $ за робочий день. Авіаквиток Київ - М -Київ (туди і назад) коштує 1500 $, проживання в готелі - 100 $ за добу; їжа, транспортні витрати на пересування по місту (добові) - 60 $ за добу для кожної особи. Вартість одноразової візи - 130 $. за один паспорт, страхування - 10 $ за добу з особи. Візи без страхового полісу на весь час перебування у США Консульство США не видає. Завдання 1. Розробити рішення про участь фірми у виставці, розглянувши кілька можливих альтернативних варіантів і обґрунтувавши оптимальний, який забезпечить максимальне представництво як експонатів, так і співробітників підприємства. Для цього: 1.1. Сформулювати проблему, мету рішення, вказати існуючі обмеження та критерії оцінювання альтернативних варіантів. 1.2. Запропонувати і розрахувати кілька альтернативних варіантів. 1.3. Виходячи з сформульованих критеріїв, аргументувати обрання оптимального варіанту. 2. Скласти план заходів з підготовки і участі у виставці.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В и х і д н і д а н і Ви- керівник виробничо- торговельної фірми. Підприємство молоде, зростаюче, працівники - ентузіасти-однодумці. 6 вересня фірма отримала запрошення на участь у міжнародній виставці у США - місто М. Міжнародний аеропорт - у цьому ж місті М, рейси - щодня. Відкриття виставки – 5 грудня, тривалість виставки - тиждень, підготовка до відкриття (завезення експонатів, оформлення стендів)- три дні; завершення (демонтаж, вивезення експонатів) після закриття - ще два дні. Режим роботи виставки для відвідувачів - з 11 до 20 годин щоденно. Максимальні витрати, які може дозволити собі фірма для участі у виставці, становлять 50 000 $. Реєстраційний збір з учасників виставки становить 2000 $, реєстрація одразу забезпечує включення до каталогу. Додаткова розширена реклама у каталозі коштує 300 $ за 1/4 сторінки. На думку відділу маркетингу, оптимальною була б реклама на 1/2 стор. Всю площу виставкового залу (демонстраційну) поділено на орендні модулі. Один модуль демонстраційного стенду - 25 кв.м, мінімальна можлива оренда експозиції - 50 кв.м. Для презентації продукції фірми потрібно щонайменше 70 кв.м., бажана площа 120 кв.м. Оренда 1 кв.м. стенду на весь період виставки коштує 300 $. Збирання та підключення до комунікацій стендового модуля коштує: за перші 50 кв.м. 500 $, за кожні наступні 25 кв.м - 300 $. Орієнтовна вага багажу (продукція-експонат та елементи оформлення): для стенду у 50 кв.м. – 190 кг; для стенду у 75 кв.м. - 210 кг, для стенду у 100 кв.м. - 250 кг, для стенду у 125 кв.м. - 270 кг. Тариф транспортування багажу - 4 $. за кг. в одному напрямі. Для обслуговування стендів (презентування експонатів, консультування відвідувачів) необхідні 3-6 спеціалістів. Можливе залучення кваліфікованого спеціаліста по обслуговуванню демонстраційних стендів та презентаціях з адміністрації виставки, ця послуга коштує 500 $ за день роботи цього спеціаліста. Інтереси фірми потребують участі у виставці керівника фірми, бажана участь заступника з комерційних питань. Заступник та 4 спеціалісти з фірми вільно володіють англійською, ділове спілкування керівника вимагає участі перекладача. Залучення американського перекладача з адміністрації виставки коштує 75 $ на годину, або 450 $ за робочий день. Авіаквиток Київ - М -Київ (туди і назад) коштує 1500 $, проживання в готелі - 100 $ за добу; їжа, транспортні витрати на пересування по місту (добові) - 60 $ за добу для кожної особи. Вартість одноразової візи - 130 $. за один паспорт, страхування - 10 $ за добу з особи. Візи без страхового полісу на весь час перебування у США Консульство США не видає.