0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне планування розвитку автотранспортного підприємства (ID:131669)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 62
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Сутність стратегічного планування 1.2 Основні етапи стратегічного планування 1.3 Методи стратегічного аналізу середовища підприємства РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ « ФОЗДАЙК ГРУП » 2.1 Підприємство як складна виробнича система 2.2 Аналіз діяльності підприємства 2.3 Розробка стратегічних альтернатив РОЗДІЛ 3 ШЛИХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 3.1 Вибір стратегії для підвищення ефективності діяльності підприємства 3.2 Показники та критерії оцінки ефективності розробленої стратегії 3.3 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування на підприємстві
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, планування є процесом визначення цілей, що їх підприємство передбачає досягти за певний період, а також способів досягнення таких цілей. Стратегічне планування — різновид управлінської діяльності, який полягає в реалізації комплексу заходів, пов’язаних із визначенням стратегії діяльності організації, тобто комплексного плану перспективного розвитку організації. Кінцевим результатом стратегічного планування, як і будь-якої іншої функції менеджменту, є розроблені методи менеджменту, прийняті конкретні управлінські рішення діяльності організації. Визначення стратегії для організації принципово залежить від конкретної ситуації, в якій знаходиться організація. Найбільш розповсюджені і перевірені практикою стратегії розвитку бізнесу висвітлюють різні підходи до росту організації та пов’язані зі змінами одного чи кількох елементів: продукту; ринку; галузі; стану організації всередині галузі; технології. В аптеці ТОВ « ФОЗДАЙК ГРУП » здійснюється стратегічне планування діяльності. Місією ТОВ « ФОЗДАЙК ГРУП » є піклування про споживачів та своїх робітників. Цілями ТОВ « ФОЗДАЙК ГРУП » є отримання прибутку від реалізації послуг перевезень вантажів, підвищення конкурентоспроможності підприємства, розвиток підприємства та стати лідером на ринку. Під час стратегічного планування діяльності ТОВ « ФОЗДАЙК ГРУП » було сформовано стратегію за допомогою матриці БКГ та SWOT-аналізу. На основі цих двох аналізів було обрано стратегію лідерство за витратами. При цьому стан ринку і стану самого підприємства як внутрішнього так і зовнішнього середовища. Керівництво підприємства має задуматись про прийняття конкурентної стратегії, а саме лідерства за витратами.