0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1)Становлення концепцій інформаційного (комунікативного) менеджменту, чинники впливу на їх формування.2) Поняття комунікативного аудиту.3) Класифікація інформаційного ринку за ознаками специфічності та домінування видів інформаційних послуг. (ID:179330)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 22
Рік виконання: 2015
Вартість: 110
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Становлення концепцій інформаційного (комунікативного) менеджменту, чинники впливу на їх формування 4 2. Поняття комунікативного аудиту 9 3. Класифікація інформаційного ринку за ознаками специфічності та домінування видів інформаційних послуг 16 Висновок 21 Список використаної літератури 24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Становлення концепцій інформаційного (комунікативного) менеджменту, чинники впливу на їх формування Щоб забезпечити потреби сучасної компанії в інформаційному забезпеченні, створюються все більш складні системи. Фахівці в областях менеджменту та інформаційних технологій (ІТ) зіткнулися з новими проблемами. На даний факт вказує знаменитий фахівець з менеджменту П. Друкер [6]: «Революційні зміни відбуваються в концепціях». Тобто, не слід замикати проблему на фахівцях ІТ, оскільки зміни глобальні і вимагають розробки стратегій. Також у своїй роботі Друкер зазначає, що саме в XXI столітті інформаційні технології починають працювати на топ-менеджмент компанії. Зазначені вище тенденції призвели до виникнення нового напрямку - «інформаційний менеджмент» (information management). З формулювання поняття ясно, що інформаційний менеджмент - це окрема, відносно незалежна область управління підприємством, яка повинна бути заснована на новій парадигмі і концепції менеджменту, тобто враховувати: - Переважання мережевих структур і відносин; - Високу швидкість зміни предметної області; - Значний вплив психологічних, соціологічних і політичних процесів; - Орієнтацію на випередження в конкурентній боротьбі і на клієнтів компанії. Інформаційний менеджмент використовує ті ж принципи, що і загальний менеджмент і додає нові, специфічні. Одним з них можна вважати орієнтацію на відкриті інформаційні системи і створення інформаційного суспільства. Суть підходу полягає в консолідації ІТ різного рівня та реалізації в єдиний інформаційний простір [10].