0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ З ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ (досліджуване підприємство ТОВ «САВ-Дістрибьюшн»). (ID:205543)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 51
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Характеристика діяльності ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» групи компаній «Фокстрот»…………………………………………………………………………...5 Аналіз системи управління ТОВ «САВ-Дістрибьюшн»…………………………16 Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства ТОВ «САВ-Дістрибьюшн»………………………………………………………...33 Оцінка результативності праці персоналу на підприємстві та актуальність даного питання для розгляду в дипломній роботі………………………………..46 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...…52 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...54 Звіт містить у тому числі і розрахункові дані з аналізу фінансово-економічних показників .
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Важливу роль в управлінні ТОВ «САВ-Дістрибьюшн», як і в управлінні кожної торгівельної організації, відіграють регулюючі функції, які включають планування, облік, аналіз, контроль за торгово-оперативною діяльністю, а також оперативне керівництво діяльністю підвідомчих структурних одиниць, управління кадрами. Склад основних функцій управління ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» визначений наступним чином: управління технологічними процесами ‒ розробка організаційної бази товаропостачання, прийому, збереження та підготовки товару до продажу; визначення системи розміщення різних категорій товару в торгівельній залі; управління процесом обслуговування споживачів ‒ реалізація цієї функції ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» прямо пов’язана із місією торгівельного підприємства та є визначною умовою формування його високої конкурентної позиції на споживчому рівні. Управління процесом обслуговування покупців передбачає насамперед забезпечення можливостей найбільш повного задоволення їх попиту у межах обраного підприємством сегмента споживчого ринку, що визначає необхідність обґрунтування та проведення відповідної асортиментної політики торговельного підприємства; створення покупцям зручних умов для здійснення покупок, що пов'язано із встановленням оптимального для них режиму роботи торгівельного підприємства (майже всі роздрібні точки торгівельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» працюють з 9.00 до 20.00 (без вихідних та перерви), виключення становлять торгівельні точки, які розташовані в ТРЦ ‒ графік таких точок дещо інший ‒ з 9.00 до 21.00); вибором ефективних методів продажу товарів, наданням широкого комплексу додаткових послуг (клієнту надається можливісті придбати додатково наступний перелік додаткових послуг: «Супутникове телебачення», «FoxMaster», «Доставка», «Подарункова картка», «МастерСервіс», «БекБай», «Технозахист», «Старт-Майстер»), організацією реклами і внутрішньомагазинної інформації, а також іншими організаційно-технологічними заходами. управління персоналом ‒ реалізація цієї функції передбачає визначення необхідної чисельності і складу персоналу, ефективну організацію праці та постійне управління його продуктивністю, організацію матеріального стимулювання, забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації працівників; управління товарообігом ‒ в процесі реалізації цієї функції проводяться аналіз і прогнозування торгової кон'юнктури, здійснюється планування обсягу і складу товарообігу, нормування і планування товарних запасів, планування обсягу і складу закупівлі і надходження товарів; управління витратами обігу ‒ формування керівником кожної торгівельної точки умов постійного зниження рівня поточних витрат по відношенню до обсягу товарообігу. При цьому зниження рівня витрат звернення не повинно призводити до зниження якості торговельного обслуговування споживачів. У процесі реалізації цієї функції керівництво магазину визначає необхідний обсяг поточних витрат трудових, матеріальних і фінансових ресурсів на здійснення торговельної діяльності, розглядає можливі резерви економії цих витрат і здійснює планування витрат обігу в розрізі окремих статей витрачання коштів; управління прибутком ‒ управління використанням прибутку відповідає завданням розвитку ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» і здійснюється шляхом оптимізації його розподілу за окремими напрямами. Безпосередньо на місцях ця функція не виконується. управління господарськими ризиками ‒ реалізація функції покладається на висококваліфікованих фахівців підприємства, у процесі реалізації виявляється склад основних комерційних, фінансових, інвестиційних та інших ризиків, які притаманні господарській діяльності даної торгівельної точки ТОВ «САВ-Дістрибьюшн»; оцінюється рівень цих ризиків та їх можливий негативний вплив на результати господарської діяльності; формується система заходів з профілактики та мінімізації окремих господарських ризиків, а також з їх внутрішнього і зовнішнього страхування. Ця функція також безпосередньо на місцях не виконується. управління фінансовим станом ‒ у процесі реалізації цієї функції здійснюється комплексна оцінка фінансового стану торговельної точки і вишукуються резерви його зміцнення; здійснюється комплексне планування фінансової діяльності підприємства в розрізі найважливіших показників; організовується моніторинг поточної фінансової діяльності підприємства, забезпечує дієвий контроль за реалізацією намічених планів. Таким чином, функції управління займають одне із провідних місць в управлінській діяльності. Навіть у словах одного із основоположників наукового менеджменту Анрі Файоля були сформульовані основні функції управління: «Управляти ‒ означає прогнозувати і планувати, організовувати, керувати командою, координувати і контролювати». У 2010 році компанія «Фокстрот» впровадила нову систему управління бізнесом за цілями (Management By Objectives, MBO), що дозволило адаптувати систему управління до різних умов бізнес-середовища, які стрімко змінюються. Технологія MBO дозволила створити в компанії команду однодумців, зорієнтувати співробітників на вимогливе ставлення до своїх результатів та результатів підрозділів. Разом із технологією MBO керівництво компанії впровадило нову для компанії систему оцінки діяльності та оплати праці (KPI). Впровадження системи KPI дозволило сформувати єдину корпоративну культуру, яка орієнтована на підвищення результативності, та взаємну відповідальність за корпоративний результат. Таким чином, характер і ефективність процесу реалізації товарів та послуг у розрібному торгівельному підприємстві ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» обумовлюється рівнем організації його управління. Воно невіддільне від самого процесу продажу, є його складовою частиною, необхідним елементом. Основні завдання управління ‒ забезпечення найбільш ефективного використання матеріальних, трудових, фінансових та інформаційних ресурсів, створення передумов для всебічного підвищення ефективності діяльності торгівельної точки. Складність і динамічність сучасних технологічних процесів, інформаційних потоків, виробничих і господарських зв'язків, значного обсягу робіт щодо збору та обробки інформації обумовлюють підвищення вимог до організації управління підприємством. Функціональне призначення управління – забезпечити єдність, відповідність і узгодженість всіх ланок торгівельної точки для того, щоб обслуговування споживачів здійснювалося безперебійно і сприяло досягненню запланованої мети підприємства при найменших витратах ресурсів.