0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія менеджменту на сучасному сервісному підприємстві (ID:212492)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 39
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ ТА ВИДИ МЕНЕДЖМЕНТУ 1.1 Сутність менеджменту 5 1.2 Цілі, види та задачі менеджменту 8 1.3 Принципи, методи та функції менеджменту 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТзДВ САЛОНУ КРАСИ «НАТАЛІ» ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПРИКЛАДІ ДАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 2.1 Загальна характеристика діяльності ТзДВ «Наталі» 15 2.2 Організаційна структура управління та застосування функцій менеджменту в організації 18 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 3.1 Застосування методів менеджменту в ТзДВ «Наталі» 32 3.2 Розробка механізмів прийняття управлінських рішень в організації 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову