0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕХАНІЗМ ВЗАЄМОДІЇ МЕТОДІВ ПРИНЦИПІВ ТА ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ (ID:215771)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 75
Рік виконання: 2014
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ І Механізм взаємодії методів принципів та функцій менеджменту 6 1.1. Принципи менеджменту та їх характеристика 6 1.2. Методи менеджменту та їх характеристика 7 1.3. Основні функції менеджменту 13 Розділ ІІ Аналіз системи управління ПП «Аграрна компанія 2004» 22 2.1. Характеристика фінансово-економічного стану підприємства 22 2.2. Механізм господарського управління 35 2.3. Принципи та функції менеджменту та цілі управління ПП "Аграрна компанія 2004" 58 2.4. Структура ПП "Аграрна компанія 2004" 63 Висновки 67 Список використаних джерел 69 Додатки 72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У наш час важко назвати більш важливу і багатогранну сферу діяльності, ніж управління (або менеджмент), від якого, в значній мірі, залежать і ефективність виробництва, і якість обслуговування населення. У зарубіжних країнах накопичений значний досвід управління в області промисловості, торгівлі, кооперації, сільського господарства і т.п. внаслідок безпосередньої участі людей в управлінській діяльності. Він збагачується за рахунок знань основ науки управління, світових досягнень в практичній організації економічних і соціальних процесів. В Українi поки ще не досягнуті значні успіхи в теоретичному та практичному освоєнні менеджменту. Поняття «менеджмент» походить від англійського слова management - управління, завідування, організація. За загальним поняттям менеджмент - це управління виробництвом або комерцією; або - сукупність принципів, методів, коштів і форм управління, що розробляються і що застосовуються з метою підвищення ефективності виробництва та збільшення прибутку. Сучасний менеджмент включає дві невід'ємні частини: теорію керівництва та практичні способи ефективного управління, або мистецтво управління. Управління (менеджмент) у широкому розумінні означає вплив на процес, об'єкт, систему для досягнення певних цілей. Для того щоб з'явилася необхідність у менеджері, потрібна організація, тобто група людей, діяльність яких слід координувати. У свою чергу, для свідомого керування необхідний менеджеризм - спеціальна теорія управління. А для того, щоб управління було ефективним, треба володіти мистецтвом керівництва. Теорія і мистецтво разом формують менеджмент. Сучасний менеджмент як синтез науки і мистецтва спирається на властиві йому поняття, положення та інструменти, а саме: об'єкт, суб'єкт, середовище, відносини, принципи, методи, механізм, функції, структура, процес, кадри, культура і стиль керівництва, ефективність менеджменту та ін. У сукупності з іншими термінами вони утворюють «мову» менеджменту, комплектне володіння якою дає можливість ефективно керувати процесом досягнення мети. Об'єктом управління є предмет, процес, явище, на які спрямовано управлінську дію. На підприємстві -- це робоче місце, бригада, дільниця, цех, виробничий процес, тобто робітник чи трудові колективи. Суб'єкт управління - це особа (менеджер) або орган (апарат управління), що здійснює управлінську дію відносно об'єкта управління для досягнення відповідної мети. Відносини управління - це комплекс складних всебічних установлених зв'язків, які формуються у процесі взаємодії суб'єкта і об'єкта управління. Вони можуть бути формальними (субординації) і неформальними (координації), галузевими, міжгалузевими, територіальними, міжнародними, змішаними та ін. Відносини поділяються також на тимчасові і постійні. Відносини управління формуються на основі економічних законів, принципів, методів і функцій управління. На думку О. М. Скібіцького, механізм управління кризовими ситуаціями є системою дій на об'єкт з метою досягнення бажаного результату. Система включає сукупність елементів, внутрішня взаємодія яких приводить цей механізм в рух. Він вбудований в загальногосподарську систему і є його складовою. Діалектична суперечність полягає в тому, щоб визначити необхідність застосування і місце даного механізму в господарській системі. За абстрактними визначеннями, механізм управління кризою слід розглядати як систему організації господарського процесу. Вона представлена комплексом взаємо доповнюваних і взаємозалежних чинників, кожному з яких властиві власні форми управлінської дії . Узагальнення думок вітчизняних та закордонних вчених з приводу визначення категорії механізм управління дозволило нам надати наступне його тлумачення. Механізм управління - це використання певних засобів за допомогою обраних методів для досягнення цілей організації. Вміле застосування зазначених принципів є запорукою ефективного формування та функціонування механізму управління будь-якої соціально-економічної системи. Цікаве, на мою думку, тлумачення "механізму управління" пропонує науковець Власенко В.А., який узагальнивши визначення, які наводяться багатьма науковцями, і враховуючи основні елементи структури дає наступне його трактування. Механізм управління - це сукупність функцій, методів, принципів і засобів управління, основних завдань і цілей, форм, структур, технологій для ефективного використання ресурсів системи; це система чинників, що мають бути спрямовані на координацію функціональних аспектів діяльності соціально-економічної системи з метою збереження її цілісності, підтримання стабільного стану параметрів входу і виходу, оптимального протікання процесів в межах підсистем і своєчасної реакції на запити оточуючого середовища У сучасних умовах широко поширена думка про те, що процес управління є мистецтво, суть якого складається в застосуванні науки до реальності ситуації, а отже, до практики. Без знання технології менеджменту в сучасних умовах неможливо ефективно керувати організацією.