0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇ (ID:215792)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 56
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування системи менеджменту на підприємстві …………………………………………………….7 1.1. Системний підхід у менеджменті ……………………….............7 1.2. Концепція адміністративного підходу до управління …...…….11 1.3. Ефективність управління організацією …………………………13 РОЗДІЛ 2. Організаційне забезпечення системи менеджменту у КП "ВОДА"…………………………………………….…………….16 2.1. Організаційні відношення в системі менеджменту ……….…...17 2.2. Організаційна система КП "Вода" ………………………….…..22 2.3. Ефективність і якість діяльності менеджера …………………….33 РОЗДІЛ 3. Пропозиції і рекомендації щодо використання системного підходу в менеджмент…...………………………………………..39 3.1. Рекомендації щодо удосконалення системи менеджменту на підприємств……………………………………………………..….39 3.2. Пропозиції щодо забезпечення ефективності адміністрування...46 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….52 ДОДАТКИ …………………………………………………………………….54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У міру того, як розвивається промислова революція, ріст великих організаційних форм стимулював появу нових ідей щодо того, як підприємства функціонують і як потрібно ними управляти. Ми маємо розроблену теорію, що дає напрямки для досягнення ефективного управління. Першу теорію, що з'явилася, звичайно називають класичною школою управління, також існують школа соціальних відносин, теорія системного підходу до організацій, теорія ймовірностей і ін. У наш час відбувається небачений прогрес знань, що, з одного боку, привів до відкриття й нагромадження безліч нових фактів, відомостей з різних областей життя, і тим самим поставив людство перед необхідністю їхньої систематизації, відшукання загального в частці, постійного в тому що змінюється. Головна ідея системної теорії полягає в тому, що не одна дія не приймається в ізоляції від інших. Кожне рішення має наслідок для всієї системи. Системний підхід в управлінні дозволяє уникнути ситуації, коли рішення в одній області перетворюється в проблему для іншої. На базі системного підходу розроблялися завдання управління в декількох напрямках, так виникла теорія непередбачених ситуацій. Суть її полягає в тому, що кожна ситуація, у якій виявляється менеджер, може бути подібна з іншими ситуаціями. Однак в ній будуть унікальні властивості. Завдання менеджера в цій ситуації полягає у тому, щоб проаналізувати всі фактори окремо й виявити найбільш сильну залежність. Однозначного поняття системи не існує. У найбільш загальному виді під системою розуміється сукупність взаємозалежних елементів, що утворюють певну цілісність, деяку єдність. Будь-яка ситуація, що виникає в процесі системи управління, є завданням для кожного менеджера й залежить від прийняття управлінських рішень і, зокрема, відносно зміни цілей і програми дій. Це стосується як внутрифірмового виробництва, товарів і послуг, а також комерційної діяльності. Підходи до формування системи менеджменту в КП «Вода» повинні бути орієнтовані на концепцію організаційного забезпечення й представляти його як найважливішу складову життя підприємства, що стосується трьох життєво важливих, ключових сфер виробничої діяльності, як вироблення й здійснення стратегії розвитку й поводження в зовнішнім середовищі, вироблення й здійснення стратегії у відношенні створюваного організацією продукту й послуги й, нарешті, вироблення й реалізація стратегії відносно персоналу організації. У поняття формування системи менеджменту так саме входити постійне коректування цілей і програм залежно від стану ринку (а результати цієї діяльності проявляються вже на ринку в процесі обміну) і необхідність використання сучасної інформаційної системи з комп'ютерною технікою. Управління персоналом є одним з найважливіших елементів формування системи менеджменту в КП «Вода». Розгляд системи менеджменту на підприємстві - як самостійного виду професійної діяльності припускає, що менеджер незалежний від власності на капітал фірми, у якій він працює. Праця менеджера - це продуктивна праця, що виникає в умовах комбінування високотехнологічні виробництва з високим рівнем спеціалізації працівників, що забезпечують зв'язок і єдність усього виробничого процесу. Мотиваційні механізми забезпечують ефективність досягнення цілей. У курсовій роботі розглядаються питання формування системи менеджменту в КП «Вода» на підставі системного підходу. Тема курсової роботи є актуальною і доцільною, має теоретичну та практичну значимість, оскільки ефективна система менеджменту на підприємстві дозволить визначити основні напрямки розвитку. Мета курсової роботи - дослідження процесу формування системи менеджменту на підприємстві на основі системного підходу. В процесі виконання курсової роботи були вирішені наступні завдання: сформульовані та обґрунтовані наукові положення, сукупність яких можна класифікувати як теоретичні аспекти проблеми формування системи менеджменту на підприємстві на основі системного підходу; були проведені дослідження організаційного забезпечення системи менеджменту як головнішої складової управлінської діяльності; розглянуті особливості організації управління підприємством та використання основних функцій менеджменту; надані рекомендації щодо удосконалення системи менеджменту на підприємстві; надані пропозиції щодо забезпечення ефективності адміністрування. Об’єктом дослідження курсової роботи є теоретичні основи формування системи менеджменту в сучасних умовах. Предметом дослідження є механізм формування і функціонування системи менеджменту на підприємстві КП «Вода». на основі системного підходу. Практичне значення отриманих результатів може повністю бути використано в процесі управління діяльністю КП «Вода». Практична цінність одержаних результатів була застосована в організаційному забезпеченні на підприємстві, вертикальному та горизонтальному розподілі праці, функціональним блокам виконання робіт, а також моделям делегування повноважень. ВИСНОВКИ  Системний підхід в управлінні ґрунтується на тім, що всяка організація являє собою систему, що складається із частин, кожна з яких має своїми власними цілями. Керівник при прийнятті управлінських рішень повинен виходити з того, що для досягнення загальних цілей організації необхідно розглядати її як єдину систему. Сучасний керівник повинен мати системне мислення, тому що:  менеджер повинен сприймати, переробляти й систематизувати величезний обсяг інформації й знань, які необхідні для прийняття управлінських рішень;  керівникові необхідна системна методологія, за допомогою якої він міг би співвідносити одного напрямку діяльності своєї організації з іншим;  менеджер повинен бачити за деревами ліс, за часткою - загальне, піднятися над повсякденністю й усвідомлювати, яке місце його організація займає в зовнішнім середовищі, як вона взаємодіє з інший, більшої системою, частиною якої є;  системний підхід в управлінні дозволяє керівникові більше продуктивно реалізовувати свої основні функції: прогнозування, планування, організацію, керівництво, контроль. Ефективність управління залежить від швидкості реакції менеджера на зміну ринку, від швидкості мобілізації ринку. Організаційна структура управління КП «Вода» забезпечує виконання загальних і конкретних функцій управління, зберігає доцільні вертикальні та горизонтальні зв'язки й поділ елементів управління. Організаційна структура КП «Вода» регулює поділ завдань по відділеннях і підрозділам; їхня компетентність у рішенні певних проблем; загальна взаємодія цих елементів. Тим самим підприємство створюється як ієрархічна структура. Організаційна структура апарата управління КП «Вода» - форма поділу праці по управлінню виробництвом. Кожний підрозділ і посада створюються для виконання певного набору функцій управління. Схема організаційної структури управління КП «Вода» відбиває статичне положення підрозділів і посад і характер зв'язку між ними. До того ж була деформована структура управлінських кадрів КП «Вода»: переважна більшість керівників вищої ланки управління становлять інженери та технічні спеціалісти. Очевидно, що управляти людьми повинні менеджери зі спеціальною підготовкою, у якій гуманітарним аспектам повинна приділяється належна увага. Управлінським рішенням проблеми є створення нового підрозділу в системі управління підприємством це - департамент системи якості менеджменту на підприємстві. В рамках цієї інновації на підприємстві повинна здійснитися розробка положення про підрозділ, назначається керівник даного підрозділу та функціональні обов'язки для нових фахівців. Для удосконалення системи менеджменту на підприємстві необхідно створення системи менеджменту якості, для цього потрібне стратегічне рішення вищого керівництва організації. На розробку й впровадження системи менеджменту якості організації впливають потреби, що змінюються, конкретні цілі, що випускає продукція, застосовувані процеси, розмір і структура організації.. Концепція стандартів серії ISO 9000 версії 2000 року заснована на процесному підході, відповідно до якого діяльність підприємства описується у вигляді ряду взаємозалежних процесів, управляючи якими, підприємство вдосконалює власну діяльність. Відповідно до даного підходу кожний процес в організації повинен мати свого власника, що відповідає за процес, відслідковує й аналізує його ефективність, відповідає за його коректування. Періодична діяльність по моніторингу й проектуванню забезпечує безперервне вдосконалювання процесів діяльності підприємства. Система менеджменту якості містить ще кілька убудованих механізмів самовдосконалення (внутрішні аудити, аналіз із боку керівництва, зворотний зв'язок від споживачів, ін.), які в сукупності забезпечують, по-перше, своєчасну зміну системи у відповідь на зміни зовнішнього й внутрішнього середовища, а по-друге, постійне поліпшення діяльності підприємства. Ефективність у КП «Вода» оцінюється через якість результату, тобто отриманий ефект, співвіднесений з витратами на управління (ресурсами менеджменту). Дотримується методологічна єдність із визначенням оцінки виступає визначення рівня ризику й наслідків реалізації рішень, які знаходять висвітлення в різних сферах життя суспільства. Оцінка результативності й ефективності діяльності менеджера у КП «Вода». Застосовується методологія оцінки вироблення й реалізації рішень по управлінню виробничою й соціальною діяльністю, маркетинговому, інноваційними й інвестиційними процесами, екологією, безпекою. Результативність розглядається як рівень досягнення результату, що відповідає меті рішення. Від ефективних систем менеджменту до бізнесу-ефективності підприємства. Сьогодні перед власниками, акціонерами й керівниками підприємств і холдингових структур усе більш гостро коштують завдання підвищення ефективності бізнесу і його розвитку. У складі критеріїв ефективності управління можна виділити загальні й часткові показники. Загальні показники характеризують кінцеві результати діяльності організації, а часткові - ефективність використання окремих видів ресурсів. Рекомендації щодо системи менеджменту на підприємстві:  підвищення продуктивності праці працівників;  залучення до системи управління підприємством фахівців галузі управління;  введення нового структурного підрозділу системи якості менеджменту.