0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне управління туристичним підприємством «Глобус» (ID:22990)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 111
Рік виконання: 2011
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 1.1. Сутність та особливості стратегічного управління підприємством 1.2. Методологія стратегічного управління 1.3. Проблеми впровадження інструментів стратегічного управління в практику господарювання Висновки до розділу І РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПП «ГЛОБУС УКРАЇНА» ТА СТАНУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 2.1. Організаційно-економічна характеристика ПП «Глобус Україна» 2.2. Стратегічний аналіз підприємства 2.3. Оцінка існуючого рівня стратегічного управління Висновки до розділу ІІ РОЗДІЛ 3.РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПП «ГЛОБУС УКРАЇНА» 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей 3.2. Розробка стратегії розвитку підприємства 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів Висновки до розділу ІІІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ ВИСНОВКИ На основі теоретичного огляду досліджуваної проблеми інструментів стратегічного управління в умовах ПП «Глобус Україна» можна зробити наступні висновки та пропозиції. Стратегічне управління — це процес оцінки зовнішнього середовища, формулювання організаційних цілей, ухвалення рішень, направлених на створення і утримання конкурентних переваг, здатних забезпечити бізнесу прибуток в довгостроковій перспективі. Стратегічне управління — це, перш за все безперервний процес, а не одноразове зусилля по розробці стабільного стратегічного плану. Він починається з оцінки ситуації зовні і усередині компанії, вироблення можливих напрямів застосування сил компанії, вибору якнайкращою з виявлених альтернатив і розробки докладного тактичного плану, направленого на поетапне здійснення вибраної стратегії. Здійснення вибраної стратегії вимагає постійного моніторингу змін навколишнього зовнішнього і внутрішнього середовища і відповідною даним змінам корекції самої стратегії. Основними етапами стратегічного управління на підприємстві є: визначення місії підприємства; формулювання стратегічних цілей; аналіз зовнішнього середовища та оцінка актуальності і реальності діяльності підприємства; аналіз потенціалу підприємства, перспектив його розвитку; вибір генеральної стратегії; аналіз стратегічних цілей; розробка функціональних та ресурсних стратегій; впровадження, контроль та оцінка результатів вибраної стратегії. Для вирішення завдань з оцінювання поточного стану підприємства та перспектив його розвитку було проведено аналіз ситуації всередині підприємства і аналіз факторів зовнішнього середовища. Аналіз основних економічних показників діяльності ПП «Глобус Україна» показав, що в 2009 р. підприємство отримало валовий прибуток на суму 594,1 тис. грн., що на 97,6 тис. грн. або на 20% більше, ніж в 2007 році, проте на 30,8 тис. грн. або на 5% менше, ніж в 2008 році. З розрахованих показників фінансово-економічного стану зроблено висновок про нестабільність господарської діяльності підприємства. За результатами проведеного SWOT-аналізу встановлено, що ПП «Глобус Україна» має ряд сильних сторін і можливостей на ринку туристичних послуг. Проте система стратегічного управління має пасивний характер і не здійснюється відповідно до стратегічного потенціалу підприємства. Реалізація туристичних послуг в ПП «Глобус Україна» здійснюється на основі разових замовлень, за тарифами, що формуються відповідно до рівня цін конкурентів. При цьому робота в сфері збуту туристичних послуг розпорошена за різними сегментами, не відчувається концентрація і спеціалізація на окремому сегменті. Навіть і у випадку диференціації, що застосовується в ПП «Глобус Україна», при організації збуту послуг не враховуються проблеми і потреби ключових клієнтів. Система управління ПП «Глобус Україна» має вагомі недоліки: • відсутність зворотного зв’язку між працівниками підрозділів, що здійснюють обслуговування клієнтів ; відсутність єдності у питаннях обслуговування клієнтів; • недостатній рівень якості обслуговування клієнтів у зв’язку із перевантаженням обслуговуючого персоналу непрофільними роботами; • не у повному обсязі задоволенні інтереси клієнтів і компанії; відсутність комплексного підходу до обслуговування клієнтів. В процесі діяльності на ринку ПП «Глобус Україна» прагне досягти поставлених цілей використовуючи при цьому елементи оборонної стратегії. Небезпека при застосуванні цієї стра¬тегії в тому, що якщо вчасно не помітити нових досягнень на галузевому ринку і дій конкурента, то можливий крах і залишення позиції на ринку. Тому ПП «Глобус Україна» слід переглянути поточну стратегію. Стратегічним завданням, місією для ПП «Глобус Україна» визначено ставити інтереси клієнта на перше місце і відповідно до них пропонувати послуги оздоровлення і відпочинку на основі використання інноваційних методик. Загальною стратегією визначено стратегія росту, що припускає розвиток підприємства по напрямках удосконалення якості туристичних послуг і сервісу, підвищення кваліфікації персоналу, освоєння інноваційних технологій і розширення асортименту послуг, збільшення обсягів їх реалізації шляхом активної рекламно-комунікаційної політики. Після визначення загальної стратегії розвитку розроблено найбільш ефективні шляхи її реалізації: Для реалізації стратегії розвитку ПП «Глобус Україна» пропонуються до впровадження наступні заходи: . Впровадження стандартів обслуговування клієнтів та контроль якості обслуговування шляхом анкетування. Вдосконалення політики ціноутворення на туристичні послуги. Проведення систематичної атестації персоналу для контролю його професійного рівня. Підвищення ефективності маркетингової діяльності. Створення і підтримка сайту компанії ПП «Глобус Україна». Розробка заходів по стимулюванню збуту та підвищення лояльності клієнтів. Вдосконалення організаційної структури управління підприємством. Складено план і бюджет заходів по стимулювання збуту. Визначено ефективність проведення заходів по стимулюванню збуту та підвищення лояльності клієнтів, - зростання валового прибутку на 591,2 тис.грн., або на 99,5%, порівняно з 2009 р.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову