0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:258234)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 14
Рік виконання: 2018
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
1. При створенні підприємства виникає проблема формування так званої “команди”, тобто групи однодумців, яка б працювала як єдине ціле. Наведіть характеристики “команди” і дайте рекомендації, як її створити. 2. Які переваги отримує підприємство, працюючи не тільки на внутрішній ринок, але і на зовнішній? Опишіть фактори міжнародного оточення, які повинно враховувати підприємство при виході на зовнішній ринок. 3. Ситуація. Між президентом АТ і виконавчим директором виникла конфліктна ситуація з приводу впровадження нової технології для виготовлення основних видів продукції. Завдання та запитання: 1) Охарактеризувати конфліктну ситуацію. 2) Які комунікації слід застосувати для розв’язання конфлікту? 3) Дати схему розробки рішення для ліквідації конфлікту. 4) Які формальні та неформальні групи слід залучити для розв’язання конфлікту?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Діяльність багатьох сучасних підприємств не обмежується лише внутрішнім ринком. В епоху глобалізації підприємства намагаються працювати у тих країнах, які пропонують для цього найкращі умови. Це забезпечує збільшення обсягів збуту, а значить, і прибутків. Стрімкий розвиток комунікаційних технологій зробив набагато простішим управління на відстані і потужні підприємства швидко цим скористалися, ставши транснаціональними підприємствами [2, с. 356]. Внутрішні ринки праці особливо розвинені там, де переважає підготовка працівників на робочому місці, пов'язана з неформальними аспектами навчання. Подібна підготовка носить індивідуальний характер, більшою мірою враховує характеристики робочого місця на підприємстві, фірмі обходиться дешевше.