0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тести з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності (ID:27811)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 13
Рік виконання: 2009
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
1. Визначте зовнішньоекономічну діяльність як рівень міжнародних економічних відносин: глобальний; міждержавний; міжрегіональний; мікрорівень 3. В чому полягає основна відмінність зовнішньоекономічної діяльності від міжнародного бізнесу: у розмірі прибутку; у масштабі діяльності; у одержанні користі від міжнародних ділових операцій; у визначенні їх суб'єкта 10. "Пакет розвитку" С. Ронена передбачає: пакет документів, необхідний для представлення у тендерний комітет міжнародних торгів; комплекс дій, спрямований на здійснення товарно-грошового обміну; певний комплекс, якого вимагають національні економіки за для ефективного виробництва; пакет документів, необхідний для інвестиційного планування 16. Який аспект відноситься опосередковано до менеджменту ЗЕД підприємства: державне регулювання зовнішньоекономічних зв'язків; вивчення і проектування елементів зовнішнього середовища; встановлення ефективної взаємодії між працівниками та всіма зовнішньоекономічними службами; продуктивне досягнення всім підприємством обраних зовнішньоекономічних цілей 17. Зовнішньоекономічна діяльність щодо міжнародного бізнесу є: заключною фазою; кінцевою фазою; проміжною фазою; початковою фазою 18. Основна відмінність зовнішньоекономічної діяльності від міжнародного бізнесу полягає у тому, що: зовнішньоекономічна діяльність доповнює і продовжує внутрішньонаціональний бізнес на відміну від міжнародного бізнесу, який є глобальним; предмет дослідження зовнішньоекономічної діяльності є вужчим за предмет дослідження міжнародного бізнесу; сферою зовнішньоекономічної діяльності є лише національний ринок, а міжнародного бізнесу - світовий; суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності є національні підприємства, на відміну від міжнародного бізнесу, суб'єктами якого є спільні підприємства 42. Формулювання фундаментального, унікального завдання зовнішньоекономічної діяльності організації, яке започатковує відмінний від інших підприємств тип бізнесу, є: оперативними цілями; місією; тактичними цілями; стратегічними цілями 43. План, що формується в залежності від розподілу коштів, залучених до зовнішньоекономічних зв'язків, це план: стратегічний; тактичний; оперативний; фінансовий 44. Коли зовнішньоекономічна діяльність підприємства є інтенсивною, то використовується таке обґрунтування міжнародних зв'язків у внутрішньофірмовому плануванні: формується окремий план зовнішньоекономічної діяльності; кожний з розділів бізнес-плану діяльності підприємства включає характеристику зовнішньоекономічної діяльності; в бізнес-плані виділяється спеціальний розділ, присвячений зовнішньоекономічний діяльності; відсутнє планування 49. Якщо підприємство визначає ділову концепцію, яка може призвести його до створення реальної міжнародної конкурентної переваги, воно формулює: місію, стратегію, оперативну ціль, тактичну ціль 51. Виберіть серед наведених фактор мікросередовища щодо впливу на зовнішньоекономічну діяльність підприємства: ВВП на душу населення; рівень іноземного інвестування; вартість експертних послуг торговельно-промислових палат; рівень інфляції 52. В якому випадку при розробці стратегії зовнішньоекономічної діяльності використовують суб'єктивний аналіз: за відсутності вторинної інформації; за необхідності одержання експертних оцінок від провідних спеціалістів; для виявлення щільності зв'язку між факторами макросередовища та зовнішньоекономічною діяльністю; для виявлення напрямку впливу факторів макросередовища на зовнішньоекономічну діяльність 56. Такий етап процесу стратегічного планування зовнішньоекономічної діяльності, як аналіз альтернатив і вибір стратегії не включає таку фазу реалізація стратегії; вибір стратегії; оцінка існуючої стратегії; формування стратегії 57. Якщо підприємство інтенсивно здійснює як внутрішню, так і зовнішню економічну діяльність, який критерій оцінки існуючої стратегії визначається як найважливіший: сумісність стратегії із середовищем у статиці; наявність балансу між цілями та ресурсами; наявність внутрішньої цілісності, яка припускає сумісність цілей і методів, що не суперечать один одному і загальній стратегії; наявність реального горизонту планування 67. Який з планів не відноситься до оперативних: план маркетингу зовнішньоекономічної діяльності; виробничий план; план стратегічних зон господарювання; фінансовий план 68. За М. Портером стан конкуренції в галузі залежить від основних: трьох чинників; чотирьох чинників; двох чинників; п'яти чинників 69. Який чинник конкуренції відіграє ключову роль у виробництві морських танкерів: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 70. Який чинник конкуренції відіграє вирішальну роль в індустрії автомобільних шин: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 71. Який чинник конкуренції має вирішальне значення для розвитку сталеливарної індустрії: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 72. ³домо, що нові фірми, які входять у галузь, приносять нові потужності, прагнення здобути частку ринку, цей факт визначається таким чинником стану конкуренції в галузі, як: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 73. Зменшення витрат на одиницю продукції в міру зростання абсолютного обсягу продукції за період є таким вхідним бар'єром, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 74. Який вид економії не використовують у зовнішньоекономічній діяльності багатофункціональні компанії: розподіл операцій; спільні витрати; горизонтальна інтеграція структури підприємства; нематеріальні активи 75. Використання існуючими компаніями ідентифікації марки, прихильності покупців, відмінностей товарів передбачає такий вхідний бар'єр, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 76. Потреба фірми-новачка забезпечити поширення свого товару створює такий вхідний бар'єр, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 77. Необхідність вкладати значні фінансові ресурси, щоб успішно конкурувати, створює такий вхідний бар'єр, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 78. Разові витрати фірми-покупця на перехід від товару одного постачальника до товару іншого є таким вхідним бар'єром, як: перехідні витрати товарна диференціація; відносні перевитрати незалежно від масштабу; доступ до каналів розподілу 79. Неможливість економити на витратах для потенційних конкурентів, що входять до галузі, є таким вхідним бар'єром, як: перехідні витрати товарна диференціація; відносні перевитрати незалежно від масштабу; доступ до каналів розподілу 80. Група покупців, як один з чинників конкуренції, не відіграє важливої ролі за такої обставини: якщо вона є сконцентрованою або купує значні обсяги товару порівняно з обсягом збуту; товар, який споживач купує на ринку, є значною часткою його витрат чи закупок; якщо група покупців одержує низькі прибутки; якщо група покупців одержує високі прибутки 81. Впорядкована сукупність взаємопов'язаних ланок, що забезпечують зовнішньоекономічну діяльність підприємства є: планова структура управління; мотиваційна структура управління; організаційна структура управління; контролююча структура управління 82. Структура, що базується на жорсткій підпорядкованості нижчого рівня управління вищому, вважається: лінійною; функціональною; дивізійною; загальною 83. Структура, що передбачає групування влади і відповідальності за окремими функціями управління, є: лінійною; функціональною; дивізійною; загальною 84. Структура, за якої в галузях з масовим виробництвом відділення одержують певну самостійність, є: лінійною; функціональною; дивізійною; загальною 85. Японські бізнесмени використовують такій підхід до організації зовнішньоекономічної діяльності: здійснювати організаційно-управлінські зміни після того, як виникне зовнішній вплив; здійснювати організаційно-управлінські зміни під час впливу зовнішніх факторів; не здійснювати організаційно-управлінських змін за будь-яких обставин; здійснювати організаційно-управлінські зміни перед тим, як підприємство зазнає зовнішнього впливу 86. Західні керівники використовують такий підхід до організації зовнішньоекономічної діяльності: здійснювати організаційно-управлінські зміни після того, як виникне зовнішній вплив; здійснювати організаційно-управлінські зміни під час впливу зовнішніх факторів; не здійснювати організаційно-управлінських змін за будь-яких обставин; здійснювати організаційно-управлінські зміни перед тим, як підприємство зазнає зовнішнього впливу 87. Зміни в організаційних структурах не проявляються лише за таким напрямом: ліквідація жорстких управлінських організаційних структур: перенесення структур в інші країни; стирання відмінностей між підрозділами структури; розробка гнучких організаційних механізмів 88. Вибір організаційної структури не визначається лише таким фактором: розміром підприємства; рівнем інтегрованості країни у світову економіку; характером виробничої спеціалізації експортного виробництва; обсягом доходів підприємства 89. Який з наведених варіантів не є організаційною структурою управління зовнішньоекономічною діяльністю: створення зовнішньоторговельної фірми; утворення відділу зовнішньоекономічних зв'язків; перекладення функцій управління зовнішньоекономічними зв'язками на спеціалістів інших підрозділів; формування служби зовнішньоекономічної діяльності 90. До завдань відділу зовнішньоекономічної діяльності не відносять: виробництво експортної продукції; управління експортним потенціалом підприємства; освоєння нових форм науково-технічного співробітництва; підготовка контрактного товару до процедури митного оформлення 91. До основних видів робіт, що виконуються відділом зовнішньоекономічної діяльності, не відносять: організація експортно-імпортних операцій; декларування та митне оформлення вантажів; дослідження напрямків та тенденцій розвитку світового ринку конкретного товару; проведення науково-дослідних розробок 92. До робочої групи відділу зовнішньоекономічної діяльності не відноситься: менеджер зовнішньоекономічної діяльності; менеджер з продажу; експерт з митного регулювання; спеціаліст протокольного бюро 93. До функцій начальника відділу зовнішньоекономічної діяльності не відносять: здійснення загальної координації діяльності робітників відділу; здійснення загальної координації діяльності відділу з іншими відділами та службами; здійснення митного декларування; забезпечення руху валютних коштів 94. До функцій менеджера зовнішньоекономічної діяльності не відносять: розрахунок цін експортної продукції з урахуванням базису поставки та інших умов; оформлення комерційних пропозицій з продажу продукції підприємства; підготовка плану заходів щодо виконання умов контракту та його контролю; координацію діяльності всіх працівників відділу ЗЕД 95. До функцій митного брокера не належить: забезпечення митного оформлення експортованої та імпортованої підприємством продукції; координація діяльності робітників відділу; оформлення вантажних митних декларацій; ведення митної статистичної звітності відділу 96. До компетенції протокольного бюро входить: підготовка необхідної документації при закордонних відрядженнях; координація діяльності відділу зовнішньоекономічної діяльності з іншими підрозділами підприємства; розрахунок цін експортної продукції; оформлення вантажних митних декларацій 97. Зовнішньоторговельна фірма створюється за умови: низьких обсягів експортно-імпортних операцій; значних обсягів експортно-імпортних операцій та розгалуженої сітки закордонних партнерів; середніх обсягів експортно-імпортних операцій; обмеженої кількості іноземної партнерів 98. До функцій зовнішньоторговельної фірми не належать: аналіз ефективності експортно-імпортних операцій; розробка проектів стратегічних та оперативних планів зовнішньоекономічної діяльності підприємства; виробництво закріпленої номенклатури продукції; допомога щодо підвищення технологічного рівня виробництва шляхом імпорту новітнього обладнання та технологій 99. Служба зовнішньоекономічної діяльності побудована за принципом: дивізійної структури; функціональної структури; лінійної структури; загальної структури 100. До структури служби зовнішньоекономічної діяльності не включається: фірма з маркетингу; експортна фірма; сервісна фірма; виробничі цехи 101. До засобів виходу на зовнішній ринок не відносять: встановлення експортером постійних зв'язків щодо просування власного товару; фінансовий кліринг; спільне підприємництво; закордонне інвестування 102. Який метод виходу на зовнішній ринок передбачає виробництво товару в інших країнах: прямий експорт; непрямий експорт; спільне підприємництво; іноземне інвестування 103. Який метод виходу на зовнішні ринки базується на виробництві товару в країні з наступним його вивезенням за кордон: зарубіжне інвестування; кредитування; встановлення експортером постійних зв'язків щодо просування власного товару; лізинг 104. Вибір засобу виходу на зовнішній ринок не залежить від: продуктивності виробництва іноземного контрагента; виду товару; наявності інформації; професійних кадрів 105. До головних цілей вибору засобу виходу на зовнішній ринок не відносять: проведення товарообмінних операцій; збільшення обсягів продажу; мінімізація витрат; встановлення виробничих контактів 106. Процедура і техніка виходу підприємств на зовнішній ринок не передбачає: створення інформаційної бази; участь у виставках та ярмарках; надання кредитів; участь в електронних торгах 107. Основним елементом вибору методу виходу на зовнішні ринки вважається: дослідження ринків; пошук партнера; дослідження цін; вибір контрагента 108. Зібрана при виборі іноземного партнера інформація зводиться у: інформаційну карту підприємства; карту виробничого процесу; паспорт зовнішньоекономічних угод; картку обліку операцій 109. До інформаційної карти підприємства не включається такий розділ: загальні відомості про підприємство; показники, що характеризують діяльність підприємства; історія створення компанії; технологія виробництва 110. Збір інформації про партнера та її аналіз, прийняття рішення про засіб і форму виходу на зовнішній ринок здійснюються: співробітниками відділу зовнішньоекономічної діяльності; співробітниками відділу маркетингу; співробітниками комерційного відділу; співробітниками бухгалтерії 111. За законом України "Про зовнішньоекономічну діяльність" право самостійного виходу на зовнішній ринок одержали: лише державні зовнішньоторговельні фірми; будь-які підприємства; лише спільні підприємства; лише посередницькі організації 112. Зв'язки з просування власного товару підприємство може здійснювати у формі: виробничо-збутового об'єднання; спільного підприємства; прямого чи непрямого експорту; придбання діючого іноземного підприємства 113. Спільне підприємництво здійснюється у формі: прямого експорту; непрямого експорту; придбання діючого іноземного підприємства; виробничо-збутового об'єднання 114. Зарубіжне інвестування здійснюється у формі: прямого експорту; непрямого експорту; придбання діючого іноземного підприємства; виробничо-збутового об'єднання 115. Не варто здійснювати прямий експорт, якщо: підприємство належить до галузі, що вирішує локальні проблеми; підприємство належить до галузі, що вирішує глобальні проблеми; підприємство належить до наукоємних та конкурентоспроможних галузей; підприємство бере участь у цільових урядових програмах 116. Прямий експорт здебільшого передбачає додатково: укладання угод підряду; надання послуг висококваліфікованих інструкторів та перекладачів; участь у міжнародних тендерах; інвестування 117. Встановлення контактів зі споживачем експортної продукції через посередників - це: спільне підприємництво; прямий експорт; непрямий експорт; зарубіжне інвестування 118. До посередницьких структур відносять: консигнаційні фірми; факторингові фірми; лізингові фірми; форфейтери 119. Виробнича чи комерційна діяльність партнерів двох або більше країн, змістом якої є кооперація у сфері виробництва, розподілу та обміну є: прямим експортом; непрямим експортом; зарубіжним інвестуванням; спільним підприємництвом 120. Міжнародний рух підприємницького капіталу слід вважати: прямим експортом; непрямим експортом; зарубіжним інвестуванням; спільним підприємництвом 121. Міжнародний бізнес перетворює на можливість для будь-якої фірми спроможність оперувати майже у всіх країнах світу, що створює таку його характерну рису, як: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 122. Комп'ютеризація, інформатизація та можливості телекомунікації визначають таку характерну рису міжнародного бізнесу, як: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 123. Ж.-П. Серван-Шрайбер визначає, що "фінансовий зміст міжнародних ділових операцій стає серцевиною міжнародного бізнесу", а отже передбачає таку характерну рису міжнародного бізнесу: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 124. Те, що міжнародний бізнес починається з найпростіших форм зовнішньої торгівлі і з розвитком досягає найвищої форми - мультинаціональної корпорації, визначає таку характерну рису міжнародного бізнесу, як: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 125. Особливо важливий вплив на всі риси міжнародного бізнесу має: біографія керівників; знання та компетенція; зв'язок з виробничім процесом; коло зарубіжних партнерів 126. ³домий італійський підприємець Карло де Бенедетті виразив таку думку "Туреччина - це Італія сорокарічної давності", а отже турецька фірма, що оперує на міжнародному ринку, повинна мати знання, що випереджають реальну обстановку її власної країни на: 20 років; 40 років; 60 років; 80 років 127. Мета діяльності підприємства - одержання прибутку через використання конкурентних переваг в умовах даної країни та її ринків, - визначає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 128. Мета діяльності підприємства - одержання прибутку шляхом використання можливостей різних країн і регіонів, - визначає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 129. Формування, утримання та розвиток конкурентних переваг в умовах даної країни передбачає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 130. Формування, утримання та розвиток конкурентних переваг на основі використання можливостей різних країн і міжнародної взаємодії передбачає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 131. Коли бізнес працює у внутрішньому (мононаціональному) культурному середовищі, цей бізнес вважається: міжнародним менеджментом; національною моделлю управління бізнесом; національним бізнесом; міжнародним бізнесом 132. Коли бізнес працює у різних культурних середовищах, він визначається, як: міжнароднй менеджмент; національна модель управління бізнесом; національний бізнес; міжнародний бізнес 133. Менеджмент, що адаптований до культурного середовища, визначається, як: міжнароднй менеджмент; національна модель управління бізнесом; національний бізнес; міжнародний бізнес 134. Менеджмент, що черпає в урахуванні культурного фактора значні можливості одержання і розвитку конкурентних переваг, визначається, як міжнародний менеджмент; національна модель управління бізнесом; національний бізнес; міжнародний бізнес 135. Головна видова особливість міжнародного менеджменту, за С.Е. Півоваровим, полягає у: використанні культурних відмінностей; процесах комунікації і прийнятті рішень; формуванні, розвитку і використанні конкурентних переваг; аналізі зовнішнього середовища 136. Для східної культури час є: проміжним ресурсом; незначним елементом; кінцевим ресурсом; нескінченним ресурсом 137. Найважливішим елементом західної культури взагалі і менеджменту особливо є: час, плани та програми; мирне співіснування; дружелюбність та довіра; прихильність до ритуалів та чинопочитанню 138. Робота розглядається як засіб одержання коштів для існування такою кількістю бельгійців та голландців: половини населення; третини населення; 3/4 населення; всього населення 139. Неформальна група є, за С Роненом, "спонтанною реакцією на незадоволення індивідуальних потреб" для: японської моделі; арабської моделі; західної моделі; української моделі 140. Група є абсолютно природною і здебільшого найважливішою частиною соціальної культури підприємств: Індії; Австралії; Сша; Японії 141. Особливий тип фінансово-промислової компанії, що створюється для володіння контрольними пакетами акцій інших фірм з метою ділового контролю та управління ними, є: холдинговою компанією; дочірньою компанією; субхолдингом; залежною компанією 142. В сучасному міжнародному бізнесі вироблені досить гнучкі форми міжнародної кооперації, до яких не відносять: ліцензійне співробітництво; франчайзинг; експортно-імпортні операції; створення спільних підприємств 143. Компанія, що використовує міжнародний підхід у пошуці закордонних ринків і при розміщенні виробництва, а також комплексну глобальну філософію бізнесу, яка передбачає господарську діяльність як всередині країни походження, так і за її межами, є: національною; багатонаціональною; транснаціональною; глобальною 144. До принципів, що лежать в основі діяльності багатонаціональних компаній, не відносять: орієнтацію на національного споживача; корпоративну цілісність, що будується на принципі акціонерної участі; орієнтацію на досягнення єдиних для підприємств багатонаціональної корпорації стратегічних цілей; наявність єдиної управлінської вертикалі 145. Компанія, що застосовує всесвітній, інтегрований підхід до бізнесу з метою пошуку нових ринкових можливостей, оцінки можливих загроз для бізнесу з боку конкурентів, пошуку нових ресурсів для розширення діяльності, є: національною; багатонаціональною; транснаціональною; глобальною 146. До якої категорії компаній бізнесмени використовують визначення по відношенню до бізнесу, що утворився в результаті злиття (але не формування спільного підприємства чи стратегічного альянсу) двох компаній приблизно однакового розміру, проте таких, що представляють різні країни: національна; багатонаціональна; транснац
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову