0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДП ”ПІДПРИЄМСТВО ЖИТОМИРСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№4) (ID:333341)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 87
Рік виконання: 2011
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність і особливості розробки стратегії підприємства 1.2. Поняття експортного потенціалу, його взаємозв’язок з іншими складовими потенціалу підприємства 1.3. Організаційно-економічні засади формування експортного потенціалу підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА СТРАТЕГІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДП ”ПІДПРИЄМСТВО ЖВК (№4)” 2.1. Загальна характеристика ДП «Підприємство ЖВК (№4)» 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 2.3. Оцінка експортного потенціалу ДП “Підприємство ЖВК (№4)” 2.4 Удосконалення маркетингової складової експортного потенціалу підприємства 2.5 Обґрунтування стратегії диверсифікації як засіб реалізації експортної стратегії підприємства ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Упродовж років незалежності в Україні сформувалась експортоорієнтована модель розвитку економіки, в якій стратегічна роль експорту полягає в тому, що він має бути засобом сприяння економічному зростанню, інструментом активізації наявних та потенціальних конкурентних переваг з метою подолання відставання від розвинених країн за основними соціально-економічними параметрами Вступ України до СОТ відкриває для українських підприємств нові ринки та можливості збільшення обсягів експорту. Нині близько 2/3 міжнародного товарообігу за вартістю припадає на готову продукцію і лише 1/3 — на сировинні товари при посиленні тенденції подальшого збільшення частки готових виробів і зменшення частки сировини у світовому виробництві і міжнародній торгівлі. У структурі українського експорту, навпаки, переважає сировина і продукти низького рівня переробки. Тому загострюється і постає особливо актуальною проблема розвитку і диверсифікації експортного потенціалу країни, успіхи у вирішенні якої визначатимуть масштаби і ефективність участі України у міжнародному поділі праці за умов посилення глобалізації світового господарства, позитивно впливатимуть на динаміку і пропорції розвитку економіки країни. Формування і реалізація експортного потенціалу є складним і багатоаспектним процесом, який охоплює як внутрішньоекономічні, так і зовнішньоекономічні складові та чинники різновекторної дії. Дослідженню різних аспектів цього процесу присвячені праці багатьох зарубіжних та вітчизняних учених, зокрема, М. Портера, П. Самуельсона, М. Сейфуллаєвої, Р. Буттєва, О. Волкодавової, В. Михайловського, В. Рогачова, Д. Лук'яненка, А. Поручника, Л. Антонюк, Т.Циганкової, В. Гейця, Б. Кваснюка, Т.Скорнякової, М. Якубовського та ін. Однак все ще залишаються недостатньо дослідженими окремі питання сутності експортного потенціалу, методології його оцінки та взаємозв'язку з конкурентоспроможністю країни тощо. Подальшого розвитку потребує обґрунтування необхідності формування експортного потенціалу на прикладі ДП “Підприємство ЖВК (№4)” в сучасних умовах, розробка показників його стану, що й зумовило вибір теми дипломної роботи. Метою дипломної роботи є вивчення, аналіз теоретико-методологічних положень та науково-практичних рекомендацій щодо формування експортного потенціалу на прикладі ДП “Підприємство ЖВК (№4)”. Досягнення вказаної мети передбачає вирішення таких завдань: дослідити основні теоретичні положення експортного потенціалу підприємства; проаналізувати сучасний стан та виявити основні тенденції господарської та експортної діяльності ДП “Підприємство ЖВК (№4)”; здійснити оцінку формування експортного потенціалу ДП “Підприємство ЖВК (№4)”; обґрунтувати забезпечення формування, нарощування й реалізації експортного потенціалу ДП “Підприємство ЖВК (№4)”. Об’єктом дослідження є процес формування експортного потенціалу ДП “Підприємство ЖВК (№4)”. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів формування експортного потенціалу підприємств. Методи дослідження. Методологічною та теоретичною основою дипломної роботи є діалектичний метод пізнання та системний підхід до вивчення фундаментальних положень економічної науки стосовно формування експортного потенціалу підприємства. За допомогою абстрактно-логічного методу, зокрема прийомів аналогії і співставлення, індукції та дедукції уточнено поняття “експортний потенціал”, а також сформульовано загальні висновки та висновки до розділів. Для визначення проблем адаптації експортного потенціалу підприємства до ринкових умов функціонування та окреслення шляхів їх подолання застосовано метод аналізу і синтезу. При аналізі сучасного стану та тенденцій розвитку підприємства взуттєвої галузі використано статистико-економічний метод, зокрема його прийоми – графічний, порівняння та ін. В аналітичній частині роботи за допомогою монографічного методу та методу соціологічних опитувань проведено обстеження діяльності ДП “Підприємство ЖВК (№4)”. Інформаційними джерелами дослідження були відповідні Закони України, первинна документація ДП “Підприємство ЖВК (№4)”, періодичні видання, праці вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів та фахівців з проблеми дослідження, а також інформаційні ресурси світової комп’ютерної інформаційної мережі Internet. Робота викладена на 76 сторінках комп’ютерного тексту, складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури (59 джерел), містить 23 таблиці, 5 рисунків та 2 додатки.