0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:42069)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 3
Рік виконання: 2012
Вартість: 5
Купити цю роботу
Зміст
Розв’язати творчу задачу: У 90-ті роки ХХ-го століття на ринку пива з’явилась велика кількість пивоварних заводів, які за обсягами випуску пива, його якістю та асортиментом почали активно завойовувати значні частки ринку. До таких заводів відносяться ЗАТ «Оболонь», компанія «Sun Interbrew Ukraine (SIU) з торговими марками «Рогань», «Чернігівське», «Янтар», «Гетьман», «Taller», «Stella Artois», корпорація Baltic Beverage Holdinge (BBH) з торговими марками «Славутич» та «Tuborg». Самостійна боротьба з такими лідерами пива на вітчизняному ринку стала для Львівського пивзаводу малоперспективною. Тому після тривалих переговорів ВАТ «Львівський пивзавод» заключив договір з корпорацією ВВН і отримав право на торгову марку «Львівське». Таке рішення привело до значної реорганізації діяльності ВАТ «Львівський пивзавод» Вона передбачала значне оновлення технологічного обладнання за рахунок реалізації інвестиційних проектів корпорації ВВН, розширення ринків збуту продукції на всі регіони України та експорту продукції в Росію,Білорусь, Грузію, Польщу, Італію, Великобританію і Канаду. За останні чотири роки основна частина прибутків (60-70%) спрямовувалась на збільшення обсягів виробництва, реалізації технології розливання пива у пляшки, розширення асортименту. Суттєва увага приділяється маркетинговій діяльності, спрямованій на рекламу, збільшення каналів збуту та розширення частки ринку. Проте, на данний час, фінансове становище ВАТ «Львівський пивзавод» ускладнюється. Це пов’язано із загостренням конкурентної боротьби як між підприємствами, що входять в компанію ВВН, так і підприємствами компанії «SIU (Рогань, Чернігівське, Сармат, Янтар, Гетьман, Taller, Stella Artois), а особливо фірмами – імпортерами, які самі не займаються лише імпортом. Особливо це відноситься до фірм, що мають податкові пільги на імпорт і за рахунок цих пільг отримують значні конкурентні переваги перед національним виробником. Проблеми виникають також з недобросовісною конкуренцією. В фінансовій діяльності ВАТ «Львівський пивзавод» постійно виникають питання щодо кредитування, сплати податків, пошуку надійних інвесторів. Суттєвим є також те, що на ринок пива в Україні можуть прийти великі транснаціональні корпорації, які володіють значно вищими обсягами капіталу, а ефективна державна політика щодо встановлення відповідних протекціоністських заходів відсутня. Завдання: Охарактеризувати основні складові внутрішнього середовища ВАТ «Львівський пивзавод» Визначити основні фактори макро – і безпосереднього середовища, що суттєво впливають на діяльність ВАТ «Львівський пивзавод» Виділити окремо загрози зовнішнього середовища і фактори, що їх зумовлюють. Окреслити можливості, що відкриваються у зовнішньому середовищі та фактори, що сприяють їх появі. Зробити перелік сильних і слабких сторін підприємства Зобразити графічно матрицю SWOT.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову