0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЯ ВИВЕДЕННЯ НА ВИСОКОСЕГМЕНТОВАНИЙ РИНОК НОВОГО ПРОДУКТУ ПАТ «ГАЛАКТОН» (ID:42299)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 120
Рік виконання: 2013
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НОВИЙ ТОВАР В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Новий товар в маркетинговій товарній політиці підприємства 6 1.2. Процес розробки та виведення нового товару на ринок 16 1.3. Поширені маркетингові стратегії щодо роботи з новим товаром 26 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З НОВИМИ ПРОДУКТАМИ В ПАТ„ГАЛАКТОН” 32 2.1. Ринок молочних продуктів та позиція ПАТ «Галактон» на даному ринку 32 2.2. Планування та втілення планів щодо товарних інновацій в ПАТ «Галактон» 62 2.3. Оцінка інноваційної політики підприємства 69 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЯ ВИВЕДЕННЯ НА ВИСОКОСЕГМЕНТОВАНИЙ РИНОК НОВОГО ПРОДУКТУ ПАТ «ГАЛАКТОН» 79 3.1 Обгрунтування стратегії інтенсивного проникнення нового продукту на високо сегментований ринок 79 3.2. Технологія виведення нового продукту на високо сегментований ринок 87 3.3. Економічне обґрунтування стратегії виведення нового продукту на ринок 99 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ В ПАТ «Галактон» 107 4.1. Нормативно-правове регулювання охорони праці та умов праці працівників підприємства 107 4.2. Існуючий стан та фінансування заходів з охорони праці 111 4.3. Характеристика умов праці та заходи щодо їх покращення 113 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 120 ДОДАТКИ 125
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову