0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поліпшення якості обслуговування населення у сфері торгівлі (ID:97435)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 116
Рік виконання: 2011
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ У СФЕРІ ТОРГІВЛІ 1.1. Дослідження сутності обслуговування населення у сфері торгівлі 1.2. Тенденції розвитку обслуговування населення у сфері роздрібної торгівлі 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі Висновоки до першого розділу РОЗДІЛ 2 ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 2.1 Формування системи обслуговування на підприємствах роздрібної торгівлі. Управлінні якістю торговельного обслуговування 2.2. Якість обслуговування населення – конкурентна перевага торговельного підприємства 2.3 Характеристика торгівельного підприємства "Фокстрот" Висновоки до другого розділу РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ФОКСТРОТ» 3.1. Дослідження обслуговування споживачів на підприємстві «Фокстрот» 3.2. Вдосконалення обслуговування населення на підприємстві «Фокстрот» 3.3. Рекомендації щодо покращення якості обслуговування населення на підприємстві «Фокстрот» Висновоки до третього розділ ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову