0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості митного контролю залізничного транспорту (ID:204486)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 17
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО КОНТРОЛЮ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ 4 ВИСНОВОК 8 РОЗДІЛ 2. РОЗРАХУНКОВА ЗАДАЧА 9 2.1. Основні теоретичні відомості 9 2.2. Розрахунки 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зовнішньоекономічна діяльність і насамперед зовнішня торгівля пов'язані з переміщенням через митний кордон країни як юридичними, так і фізичними особами товарів і транспортних засобів. При цьому товари і транспортні засоби підлягають митному контролю і митному оформленню — держава заінтересована, щоб ЗЕД здійснювалася відповідно до встановленого порядку, який мають знати і якого повинні додержуватися учасники ЗЕД. Передусім це стосується правильного митного оформлення товарів і транспортних засобів, що стають предметом митного контролю. В цій роботі розглянемо особливості митного контролю залізничного транспорту. У тепловозного дизеля кількість тактів дорівнює , кількість циліндрів – , він розвиває ефективну потужність , при частоті обертів колінчастого вала n. Діаметр циліндра – D, хід поршня – S, питома ефективна витрата палива – G, механічний ККД дизеля – m, ККД силової передачі тепловоза з урахуван-ням витрат енергії на допоміжні потреби локомотива – пер. Необхідно визначити: – середній ефективний тиск Ре і середній індикаторний тиск Рі, МПа; – середню швидкість поршня в м/сек; – часові витрати пального дизелем q, кг/год; – кількість пального, що подається в циліндр за цикл, г/цикл; – ефективний (е) та індикаторний (i) ККД дизеля; – питомі індикаторні витрати палива, кг/кВат∙год; – загальний ККД тепловоза T; – дотичну потужність тепловоза NTD, кВат. ВИСНОВОК Як вже було сказано вище, усі товари і транспортні засоби, що переміщуються через митний кордон України як юридичними, так і фізичними особами, підлягають митному контролю і митному оформленню. Митні процедури, що здійснюються під час митного контролю та митного оформлення транспортних засобів, якими переміщуються громадяни та товари через митний кордон України, мають уніфікований характер і не залежать від країни реєстрації або країни-власника транспортного засобу, країни, з якої прибув цей транспортний засіб, або країни, куди він прямує. Але є деякі особливості в залежності від виду транспорту В процесі виконання даної роботи було розглянуто особливості митного оформлення товарів і транспортних засобів, що є предметом митного контролю на залізничному транспорті.