0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Новітні рекламні технології як інструмент забезпечення сталого розвитку міжнародного рекламного бізнесу (ID:106689)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 95
Рік виконання: 2014
Вартість: 5500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ. 1.1 Суть та етапи планування рекламної діяльності в міжнародному бізнесі. 1.2 Стратегії розвитку міжнародного рекламного ринку в сучасних умовах. 1.3 Теорії міжнародної реклами. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МІЖНАРОДНОМУ РЕКЛАМНОМУ БІЗНЕСІ. 2.1 Технології проведення та критерії ефективності рекламної компанії транснаціональних корпорацій. 2.2 Нові технології рекламної діяльності в міжнародному бізнесі. 2.3 Переваги використання реклами у мережу Інтернет. 2.4 Специфіка використання інструментів шокової та соціальної реклам на міжнародному ринку. РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕКЛАМНОГО РИНКУ УКРАЇНИ 3.1 Стан та перспективи розвитку рекламного ринку України. 3.2 Технології та особливості реклами на українському ринку. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову