0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ігрова діяльність молодшого школяра (ID:127333)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ……………………………………………………. 5 1.1. Психолого-педагогічна характеристика ігрової діяльності …………. 5 1.2. Значення ігрової діяльності в навчальній діяльності та психічному розвитку молодшого школяра ………………………………… 10 1.3. Ігрова діяльність в початковій школі як об’єкт науково-педагогічного дослідження ………………………………………... 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ………………… 22 2.1. Використання ігрових прийомів під час проведення уроку …………. 22 2.2. Ігрові засоби активізації дітей молодшого шкільного віку в позакласний час ……………………………………………………………... 30 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………… 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………... 35 ДОДАТКИ …………………………………………….……….……………….. 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У період становлення України як незалежної, економічно розвиненої держави проблема розвитку дитини набуває особливого значення. Глибокі знання, креативність, уміння спілкуватися, мобільність на сьогодні більш ніж важливі для кожного з нас. Розвинути задатки, які допоможуть дитині стати необхідною у суспільстві та самодостатньою, можна у процесі ігор. Молодший шкільний вік – дуже короткий відрізок в житті дитини. Але він має вирішальне значення для розвитку особистості. Із зовсім безпорадної істоти дитина перетворюється у відносно самостійну, активну особистість. Розвиваються всі сторони психіки дитини, закладається фундамент для діагностики та корекції рівня розвитку, для подальшого шкільного навчання і виховання. Важливу роль у цьому відіграє гра, яка у дошкільному віці була провідною діяльністю, а в цей період все ще продовжує займати значне місце у житті дитини. У різні періоди розвитку та становлення шкільництва дослідники висували неоднакові теорії і відстоювали відповідні їм погляди на гру. На основі проведених досліджень теоретично обґрунтовано, що ..... Об’єкт дослідження – ігрова діяльність молодшого школяра. Предмет дослідження – ..... Мета дослідження – обґрунтувати особливості використання ігор .... Гіпотеза дослідження – .... Об’єкт, предмет і мета зумовили постановку завдань при написанні курсової роботи: 1. Проаналізувати наукові джерела за темою дослідження. 2. Розкрити сутність ігрової діяльності та..... 3. Описати способи використання ігрових прийомів на.... Для розв’язання поставлених завдань використано наступні методи дослідження: теоретичні – аналіз, порівняння...; емпіричні –.... Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. ............ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Психолого-педагогічна характеристика ігрової діяльності Гра поряд з працею й навчанням – один з головних видів діяльності людини. Гра – це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на відтворення та засвоєння громадського досвіду, у якому складається та вдосконалюється самоврядування поведінкою. У теоретичній літературі гра розглядається як: 1) особливе ставлення особистості до навколишнього світу; 2) особлива діяльність дитини, яка змінюється й розгортається як її суб’єктивна діяльність; 3) соціально заданий дитині й засвоєний нею вид діяльності (або ставлення до світу); 4) особливий зміст засвоєння; 5) діяльність, у ході якої відбувається розвиток психіки дитини; 6) соціально-педагогічна форма організації дитячого життя, «дитячого суспільства». [18] Психологічні механізми ігрової діяльності спираються на фундаментальні потреби особистості в самовираженні, самоутвердженні, самовизначенні, самореалізації. Гра – форма психогенної поведінки, тобто внутрішньо властивої, іманентної особистості (Д.Н. Узнадзе). Гра – простір «внутрішньої соціалізації» дитини, засіб засвоєння соціальних установок (Л.С. Виготський). Гра – свобода особи в уяві, «ілюзорна реалізація нереалізовуваних інтересів» (О.М. Леонтьєв). Гра – породження діяльності, за допомогою якої людина перетворить дійсність, змінює світ. У грі вперше формується й виявляється потреба дитини впливати на світ, стати суб’єктом, «господарем» своєї діяльності. Сутність гри полягає в тому, що...... ........... РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 2.1. Використання ігрових прийомів під час проведення уроку Формування учня як самостійної, ініціативної, вдумливої особистості буде успішним, якщо вчитель потурбується про це з першого проведеного уроку. Тому одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками, є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають ігри. [12] Перед проведенням ігор з дітьми їм треба доступно викласти сюжет, розподілити ролі, поставити перед дітьми пізнавальне завдання. Щоб гра не набридла, можна ускладнювати завдання, змінювати їх. Готуючись до заняття, треба...... .......... ВИСНОВКИ Працюючи над проблемою «Ігрова діяльність дітей молодшого шкільного віку» ми переконалися, що саме в іграх розпочинається невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між вчителем і учнем. Саме завдяки ігровим формам навчання вчителю краще вдається залучити пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати змогу дитині відчути успіх, повірити в свої сили, навчати без примусу, щоб кожен учень був не просто слухачем, а дослідником, фантазером, винахідником і просто жив щасливим життям спілкування. У процесі гри в дітей виробляється звичка зосереджуватися, працювати вдумливо, самостійно, розвивається увага, пам’ять, жадоба до знань. Задовольняючи свою природну невсипущу потребу в діяльності, в процесі гри дитина «добудовує» в уяві все, що недоступне їй у навколишній дійсності, у захопленні не помічає, що вчиться – пізнає нове, запам’ятовує, орієнтується в різних ситуаціях, поглиблює раніше набутий досвід, порівнює запас уявлень, понять, розвиває фантазію. Завдяки іграм розширився кругозір і удосконалилося орієнтування учнів у навколишній дійсності, сформувалися первинні суспільно-політичні уявлення, елементи громадських і патріотичних почуттів, шанобливе ставлення до людини праці, етична поведінка у побуті та громадських місцях. Проаналізувавши наукові джерела за темою дослідження, ми дійшли висновку, що...... ....... СПИСОК ВИКОРИТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Вишковський І. Гра як метод активізації пізнавальної діяльності / І. Вишковський // Психолог. – 2004. - №21-22. – С.100-114. 2. Давидова І.Г. Використання ігрових технологій у процесі навчання молодших школярів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://diplomba.ru/work/101041. ...... 18. Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. Посібник / В.В. Ягупов. - К.: Либідь, 2003.   ДОДАТКИ Додаток А Гра «Допоможи рибалці спіймати потрібну рибку».........
Інші роботи з даної категорії: