0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування у дітей уявлень і понять про форму предметів та геометричних фігур (ID:139975)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 47
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………….. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНЯТ УЯВЛЕНЬ І ПОНЯТЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ ТА ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР ………………………….. 5 1.1. Особливості сприйняття дітьми дошкільного віку форми предметів і геометричних фігур ………………………………………. 5 1.2. Роль дидактичної гри у формуванні уявлень про геометричні фігури та форми предмета у дошкільників ……………. 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ ТА ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ У ДОШКІЛЬНЯТ ………………………. 15 2.1. Методика роботи з розвитку уявлень і понять про форму предметів та геометричні фігури у дітей дошкільного віку …………. 15 2.2. Формування у старших дошкільників уявлень про геометричні фігури і форму предметів у на прикладі застосування дидактичних ігор ………………………………………… 24 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………. 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………… 36 ДОДАТКИ ………………………………………………………………… 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному суспільстві все більше уваги приділяється навчанню, вихованню та розвитку підростаючого покоління. Особлива роль в освіті належить дошкільній педагогіці. Саме в дошкільному дитинстві, в процесі соціально-організованою і стимульованої діяльності, відбувається становлення психічних процесів, розвиваються якості особистості (П.П. Блонский, Л.С. Виготський, О.М. Леонтьєв, Д.Б. Ельконін та ін). .... Об’єктом дослідження – .... Предметом дослідження ми обрали ... Гіпотеза дослідження полягає у припущенні, що формування у дітей дошкільного віку уявлень і понять про .... Завдання дослідження: 1. Охарактеризувати особливості сприймання дітьми .... 2. Встановити значення дидактичних ігор у ..... 3. Вивчити форми та прийоми роботи з .... 4. Дослідити процес формування у старших дошкільників уявлень.... Методами дослідження є: ..... Структура курсової роботи: вступ, два розділи, висновки, літературні джерела (кількість – 16) і додатки. Загальна кількість сторінок – 47.   РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНЯТ УЯВЛЕНЬ І ПОНЯТЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ ТА ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР 1.1. Особливості сприйняття дітьми дошкільного віку форми предметів і геометричних фігур Однією з властивостей навколишніх предметів є їх форма. Форма предметів отримала узагальнене відображення в геометричних фігурах. Геометричні фігури є еталонами, користуючись якими людина визначає форму предметів та їх частин. Проблему знайомства дітей з геометричними фігурами та їх властивостями слід розглядати в двох аспектах: у плані сенсорного сприйняття форм геометричних фігур і використання їх як еталонів в пізнанні форм навколишніх предметів, а також в сенсі пізнання особливостей їх структури, властивостей, основних зв’язків і закономірностей у їх побудові, тобто власне геометричного матеріалу. Сенсорне виховання - цілеспрямовані педагогічні впливи, що забезпечують формування чуттєвого пізнання і вдосконалення відчуттів і сприйняття. Щоб знати, чого і як навчати дітей на різних етапах їх розвитку, треба, насамперед, проаналізувати особливості сенсорного сприйняття дітьми форми будь-якого предмета, в тому числі і фігури, а потім шляхи подальшого розвитку геометричних уявлень і елементарного геометричного мислення і, далі, як відбувається перехід від чуттєвого сприйняття форми до її логічного усвідомлення. Первинне оволодіння формою предмета здійснюється в діях з ним. Форма предмета, як така, не сприймається окремо від предмета, вона є його невід’ємною ознакою. Специфічні зорові реакції простеження контуру предмета з’являються наприкінці другого року життя і починають передувати практичних дій. Дії дітей з предметами на різних етапах різні. Малюки прагнуть, насамперед, захопити предмет руками і почати маніпулювати ним. Діти 2,5 років, перш ніж діяти, досить докладно зорово і тактильно-рухово знайомляться з предметами. Виникає особливий інтерес до сприйняття форми (перцептивні дії). Однак значення практичних дій залишається головним. Сенсорне сприйняття форми предмета має бути спрямоване не тільки на те, щоб бачити, дізнаватися форми поряд з іншими його ознаками, але вміти, абстрагуючись форму від речі, бачити її і в інших речах. Такому сприйняттю форми предметів і її узагальнення та сприяє знання дітьми еталонів – геометричних фігур. Тому завданням сенсорного розвитку є формування у дитини умінь дізнаватися відповідно з еталоном (тієї чи іншої геометричної фігурою) форму різних предметів [8]. Вже на другому році життя діти вільно вибирають фігуру за зразком з таких пар: квадрат і півколо, прямокутник і трикутник. Але ... ......... РОЗДІЛ 2 МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ ТА ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ У ДОШКІЛЬНЯТ 2.1. Методика роботи з розвитку уявлень і понять про форму предметів та геометричні фігури у дітей дошкільного віку Ознайомлення дітей з формою предметів найкращим чином відбувається при поєднанні різних методів і прийомів навчання. Використовуються різноманітні наочні методи і прийоми: «Подивися і знайди таку ж фігуру», «На що схожа фігура» і ін.. Широке застосування в навчанні знаходять практичні методи і прийоми: «Знайди, принеси, покажи, виклади, накреслив, склади візерунок»та ін.. Поряд з наочними і практичними використовуються словесні методи і прийоми: «Як називається, ніж відрізняються, чим схожі; опиши, розкажи» [7]. Робота з розвитку уявлень про форму здійснюється паралельно і органічно пов’язується з навчанням рахунку, з вправами в порівнянні розмірів предметів. Велике значення має встановлення зв’язку цієї роботи з навчанням різним видам образотворчої діяльності, оскільки потреба відтворити предмет (намалювати, виліпити, сконструювати) викликає необхідність чіткого, розчленованого сприйняття його форми. Навчаючи рахунком, педагог попутно закріплює уявлення дітей про фігури.... ....... ВИСНОВКИ........ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / Наук. кер. та заг. ред. О.Л. Кононко. – 3-тє вид., випр. – К.: Світич, 2009. – 430с. .......... 16. Щербакова Є.І. Теорія і методика математичного розвитку дошкільників: Навч.. посібник / Е.І. Щербакова. – Воронеж: Видавництво НВО «МОДЕКВ», 2005. ДОДАТКИ
Інші роботи з даної категорії: